Za ne povjerovati je da tako nešto može stajati u turističkoj brošuri - piše čitateljica Večernjaka ukazujući na netočnosti i neistine koje su se našle u promidžbenoj brošuri o nedavno otvorenoj Bilogorskoj vinskoj cesti, turističkom proizvodu koji aktualna županijska vlast pokušava predstaviti novim turističkim adutom. U brošuri se tako navodi da Vinarije Coner i Čačija uz ostalo nude i usluge noćenja što barem zasad nije istina, kao što jednako nije istina da Planinarski dom Kamenitovac radi po najavi, da restoran Pavičić radi svaki dan te da je u Paulovcu Marijansko svetište.
Turčić “pere ruke”
Ipak ono što je za čitateljicu, kako i sama navodi “vrhunac gluposti” je obmanjujuća rečenica u kojoj se tvrdi da je “za snježnih dana atraktivno skijalište na Maglenči”. Svima koji poznaju ovaj kraj dobro je poznato da nigdje u okolici nema ni “s” od skijališta a kamoli još atraktivnog. U županijskoj Turističkoj zajednici direktor Antun Turčić odbacuje odgovornost navodeći da TZ nije sudjelovala u izradi brošure te da su projekt vodili županijska pročelnica Dominka Pretula, župan Miroslav Čačija i prof. Damir Kovačić s zagrebačkog Agronomskog fakulteta. TZ je, kaže, odradila dio koji se tiče izrade turističke signalizacije. No da stvar bude gora i u tom dijelu projekt je odrađen šlampavo. Potvrđuju to iz Hrvatskih cesta navodeći da su zbog nepotpune i neprecizne dokumentacije odbili izdati suglasnost na postavljanje signalizacije na državnim cestama te da je ona postavljena nelegalno.
Novac (ni)je bačen!?
Prozvana pročelnica Pretula potvrđuje da je radila na projektu čiji je idejni tvorac prof. Kovačić, no ipak tvrdi da je suglasnost na tekst brošure dala TZ odnosno direktor Turčić, o čemu prof. Kovačić ima i pismeni dokaz na svom e-mailu. Za brošuru, kaže, da je radna verzija te da ako i ima određenih netočnosti to su tek sitnice. Na Maglenči se, kaže, može skijati i sanjkati i to svi znaju.
- Da li je ta destinacija atraktivna to je individualna procjena, dakle posve je relativno - ističe dodajući da ona ne misli da je bačeno 70.000 kuna koliko je profesoru plaćeno za taj projekt.
>>Šveđani Hrvatsku proglasili hit destinacijom
>>Matanić: Ostojićev spot nemušt kao loša sapunica
To se može desiti samo u lijepoj našoj !!