Iako su mnogi Krapinčani u ljetnim mjesecima otišli na jug kako bi se odmorili od posla i rashladili od ljetne žege, grad je prepun automobila. Dapače, tijekom špice, ujutro između 7 i 8 sati te između 15 i 16 sati, stvore se kolone automobila dugačke i nekoliko stotina metara, posebno prema središtu grada.
Gužve četvrtkom
A gužve su najveće četvrtkom, kada je u Krapini sajmeni dan. Tada je u gradu kolaps i na vidjelo izađu svi prometni nedostaci u Krapini. Krapinčani su ljuti jer smatraju da se takve gužve nepotrebno stvaraju u gradu zbog loše prometne signalizacije. Za semafore kažu da su postavljeni tako da pogoduju pješacima, a ne automobilima. A posebno su nezadovoljni skretanjem s Trga Ljudevita Gaja u Ulicu Ivana Rendića, gdje je, otkad se to raskrižje proširivalo, postavljen znak obaveznog smjera desno pa ne mogu napraviti krug po gradu, već prvo moraju do parkirališta kod Dječjeg vrtića Gustava Krkleca, gdje se moraju okrenuti, a tek potom nastaviti u željenom smjeru. Mnogi se stoga ogluše na znak obaveznog smjera kretanja.
– Da mi je samo znati čija je to genijalna ideja. Tko je to tako projektirao? Izlaz na Ulicu Ivana Rendića napravljen je tako da nije moguće skrenuti čak ni desno, a da se ne prijeđe na suprotnu stranu kolnika – rekao je što ga muči Krapinac Duško Blagojević. S njime se slaže i vlasnik autoškole Dragec Promet Dragutin Obadić: – Prije svega, na tome bi raskrižju, ako je već zabranjeno skretati lijevo, trebala biti puna crta, a ne isprekidana.
Semafori prijeko potrebni
Što se tiče semafora, na tom je raskrižju samo onaj za pješake, a tamo je i pružni prijelaz. Tako da imamo paradoks – automobilima je upaljeno zeleno na semaforu i u isto vrijeme crveno kada prolazi vlak. To zbunjuje vozače pa bi trebalo semafore postaviti na cijelom raskrižju – rekao je Obadić.
– Semafori nemaju nikakvu funkciju za automobile, a često i ne rade kako treba. Od njih je više štete nego koristi, barem za vozače, jer se stvaraju nepotrebni čepovi – dodao je sugrađanin Marko Vincelj. Davor Vrhovec smatra da je većina semafora u redu jer treba misliti i na pješake.
– Vozači moraju biti strpljiviji. Loše je jedino skretanje s trga u Ulicu I. Rendića, ali i u Bregovitu ulicu jer je stvarno bez veze da stanovnici te ulice moraju prvo otići na parkiralište i okrenuti se da bi mogli do svojih kuća – kaže Vrhovec.
Svjesni problema
Većinu prometne signalizacije u Krapini postavile su Hrvatske ceste – ispostava Zagreb. Dubravko Ležaić, voditelj Odjela za održavanje u zagrebačkoj ispostavi Hrvatskih cesta, koja je zadužena za Zagrebačku i Krapinsko-zagorsku županiju, te dio grada Zagreba, rekao nam je kako je informiran o problemu s križanjem Ulice Ivana Rendića i Bregovite ulice. Kaže da će se morati nešto napraviti, međutim, još se ne zna kada će to biti. Ostala je signalizacija u gradu, kako je rekao, u redu i postavljena je po propisima.
Pa valjda je to projektirao \"doktor prometa\" Presečki.On je u Keramici ,ne tako davno ,vozio traglje sa šamotom.Jedva je osnovna bila.Sada su njegovi profesori u zatvoru,a on ima diplomu Dr.