Mirela Holy i Alen Baščevan Zagrebu predstavili su Izborni stožer ORaH-a te koncept kampanje za nadolazeće izbore.
ORaH-ova kampanja, ističu, bit će financijski skromna, optimistična, neformalna, fokusirana na konkretne prijedloge za promjenu smjera i nepretenciozna. Najvećim dijelom će se oslanjati na objave na društvenim mrežama i gerilsku komunikaciju, ORaH-ovu "Izbornu kuharicu" za gospodarski i moralni oporavak Hrvatske, ulične akcije i izložbe.
Uži izborni stožer ORaH-a sastavljen je od pet koordinatorica i šest koordinatora po izbornim jedinicama, a na čelu stožera su predsjednik Alen Baščevan, potpredsjednica Anita Šlogar i potpredsjednik Dražen Vlahovski.
>>Milanović je introvertiran i elitist, a Grabar-Kitarović katkada potvrđuje stereotipe
>>Mirela Holy predstavila parfem koji miriše na ORaH
ORAH priprema lule mira, mota rizle... Predizborna aktivnost k'o na Jamajci!