Uspjeli smo udvostručiti broj posjetitelja, pa smo iznimno zadovoljni s organizacijom ovogodišnje manifestacije – riječi su Anite Tuček nakon što su okončani ovogodišnji karlovački Dani piva.
Strane registracije
–Po prvi put smo vidjeli na ŠRC-u puno zagrebačkih, slovenski, ali i bosanskohercegovačkih registracija. To je pokazatelj kako smo Dane piva uspjeli okrenuti prema regionalnom događaju. Imali smo dobre glazbene izvođače i novi marketinški pristup, što nam je donijelo pozornost nacionalnih medija.
Imamo dobre reakcije i od ugostitelja koji su zadovoljni prometom usprkos lošeg vremena. Ipak puno je prostora za napredak i iduće Dane piva organizirat ćemo uz još niz noviteta koje ove godine nismo uspjeli provesti jer je bilo malo vremena – zaključuje Anita Tuček.
Novosti u organizaciji manifestacije očekuje i karlovački gradonačelnik Damir Jelić.
–Analize još nisu završene, tako da je teško govoriti o svim detaljima. Ipak, učinjen je korak naprijed u odnosu na prijašnje godine. Tako će se nastaviti i u godinama koje slijede – najavljuje Jelić.
Najviše novosti i silan trud već ove godine bili su vidljivi ispred Karlovačke pivovare koja je glavni sponzor manifestacije. Na Dane piva vraćeno je nepasterizirano pivo, organizirane su edukativne degustacije, a u Karlovcu je prezentirana cijela paleta Heinekenovih brendova.
Posebno simpatična je bila prezentacija piva Kidam kojeg su samostalno, prema svojim idejama, proizvela petorica zaposlenika pivovare.
– Napredak u odnosu na lani je vidljiv, no namjeravamo i dalje raditi na unapređenju manifestacije. Naša vizija je da Dani piva do 2020. godine budu najinternacionalniji pivski festival u Hrvatskoj izvrsne posjećenosti.
Želimo da to bude manifestacija na kojoj će ljudi moći probati i doživjeti nešto novo, pa smo tako za ovogodišnje Dane piva pripremili nekoliko noviteta i zanimljivih pivskih sadržaja, te smo za to dobili mnogo pozitivnih komentara – rekla je direktorica Karlovačke pivovare Branka Slaveska.
Svi u Šumarskom kutiću
Ipak Dani piva pokazali su i puno nedostataka. Ne računajući iznimno dobro posjećen Šumarski kutić na ŠRC-u do kasnih poslijepodnevnih sati nije bilo posjetitelja. Nije bilo niti ugostitelja, tako da tijekom dana pivarijada nije nudila baš ništa. Uz to manifestacija je, umjesto da oživi grad i ponudi neke dodatne sadržaje za posjetitelje, getoizirana iza ograde ŠRC-a.