Nakon više od mjesec dana ekstenzivne medijske kampanje posvećene Adventima diljem Hrvatske, službeno je završen izbor za NajAdvent 2022. u organizaciji Večernjeg lista koji će nagraditi tri najljepša Adventa po izboru čitatelja i tri najljepša Adventa po izboru žirija.
Titulu NajAdventa zaslužio Osijek
Čitatelji su svojim glasovima odlučili da je ove godine titulu NajAdventa zaslužio Osijek, dok su se na drugom mjestu našli Vinkovci, a na trećem Rab. Prema glasovima žirija, prvo je mjesto također pripalo Osijeku, drugo Opatiji, a treće Koprivnici.
Prvu godinu projekta obilježila je snažna medijska kampanja kroz koju je adventski sadržaj nominiranih 17 gradova u tiskanim i digitalnim platformama Večernjeg lista vidjelo preko 2 milijuna ljudi.
Sve posebnosti i programi nominiranih Advenata objedinjeni su na posebnoj stranici Najadvent.hr kao središnjem mjestu projekta na kojem su, uz Facebook profil Večernjeg lista, čitatelji mogli glasati za svoje favorite. Uz čitatelje, o pobjednicima su odlučili i glasovi žirija sastavljenog od članova Večernjeg lista i poznatih osoba iz raznih područja javnog života. Tako su ove godine zadatak da odaberu NajAdvent imali radijska voditeljica Ivana Mišerić, poduzetnik i influencer Sandi Pego, glazbenik, slikar i scenograf Ivica Propadalo te Večernjakovci Anamaria Todorić, Mirjana Tomičić i Dražen Novak.
Tri su glavna kriterija prema kojima je žiri ocjenjivao nominirane Advente: programski sadržaj, vizualni dojam i ekološki aspekt. Pregled bogatih adventskih događanja dostupan na stranici NajAdvent.hr potvrđuje da nisu imali nimalo lagan ni jednostavan zadatak, no vodili su se svojim bogatim iskustvom rada i sudjelovanja na brojnim projektima i manifestacijama kako bi odabrali najljepši Advent 2022.
Velik interes publike za novi projekt Večernjeg lista potvrđuju izvrsne statistike čitanosti i pregleda svih adventskih sadržaja nominiranih gradova. Članci na portalu Vecernji.hr i stranici Najadvent.hr imali su 150.811 otvaranja (page views) i ukupno vrijeme zadržavanja (time on page) preko 1.370 sati te ostvarili doseg od 113.407 posjetitelja (users), što je gotovo 4% ukupnog Internet dosega u Hrvatskoj.
Na društvenim mrežama Večernjeg lista objave o nominiranim Adventima ostvarile su doseg od 1,5 milijuna ljudi, uz 355 tisuća pregleda video formata, 920 tisuća impresija glavnog albuma za glasovanje te 105 tisuća shareova, lajkova i komentara.
Inovativni i odlično performirajući desktop i mobile formati bannera ostvarili su gotovo 6 milijuna impresija koje su generirale gotovo 55 tisuća klikova, dok su najave adventskih događanja u tiskanom izdanju Večernjeg lista petkom tijekom prosinca ostvarile doseg od 240.890 čitatelja i obuhvatile preko 7% populacije.
Podsjetimo, u izboru su sudjelovali: Crikvenica, Karlovac, Kaštela, Koprivnica, Križevci, Opatija, Osijek, Popovača, Pula, Rab, Rovinj, Samobor, Sinj, Split, Trilj, Velika Gorica i Vinkovci.
Zahvaljujemo svim kandidatima na sudjelovanju i čestitamo na bajkovitim adventima koji iz godine u godinu posjetiteljima nude sve više inovativnih sadržaja te jedva čekamo vidjeti što će nam donijeti nova adventska izdanja i tko će sljedeće godine ponijeti titulu NajAdventa!