PROMO

Otvorene prijave za novo izdanje programa „Ostavi dobar trag“

Ostavi dobar trag
04.09.2024.
u 15:27

Otvorene su prijave za novo izdanje programa “Ostavi dobar trag”, koje Erste banka zajedno sa svojim partnerima – Zakladom Solidarna, Social Prudence Consultingom, Panda komunikacijama i Erste zakladom provodi već treću godinu zaredom. Program je namijenjen neprofitnim organizacijama koje svojim djelovanjem pozitivno utječu na naše društvo te već imaju ili razvijaju proizvod ili uslugu pogodnu za fundraising. Program se sastoji od edukacijske i mentorske podrške u kojem se organizacije podučava kako postići financijsku otpornost i prikupiti sredstva za svoje programe

Jedanaest odabranih sudionika programa dobit će priliku sudjelovati u edukacijskom programu te naučiti kako izraditi ili unaprijediti društveni poslovni model, kako kreirati strategiju za prikupljanje sredstava, ispričati svoju priču te unaprijediti svoje predstavljanje na digitalnim kanalima. Nakon toga, organizirat će se predstavljanje njihovih fundraising kampanja pred stručnim žirijem, a svaka od tri pobjedničke organizacije osvojit će dodatnu individualnu mentorsku i organizacijsku podršku za provedbu te kampanje u vrijednosti od 9 tisuća eura. Prijave za program otvorene su do 22. rujna 2024.

Iznimno nas veseli što program Ostavi dobar trag ide dalje jer njime osnažujemo naše neprofitne organizacije, kao i zajednicu u kojoj živimo i radimo. Popratiti ih samo financijski nije dovoljno, pa smo osmislili ovaj program kako bismo osnažili neprofitne organizacije da predstave svoj rad široj zajednici, poslovnom sektoru i potencijalnim donatorima te postignu veću prepoznatljivost i podršku svojih programa. Želimo neprofitne organizacije pripremiti da ostvare maksimalni utjecaj u društvu te ostave dobar trag u životima pojedinaca i široj zajednici“, rekla je ovom prilikom Tina Sirotić, voditeljica Službe za društveno odgovorno bankarstvo Erste banke.

Ovo je treća godina održavanja programa „Ostavi dobar trag“, a nakon prošlogodišnjeg programa svoje fundrasing kampanje pokrenule su pobjednička organizacija Udruga Oaza iz Rijeke te čak pet drugih organizacija – Udruga Kas iz Siska, Udruga za palijativnu skrb La Verna iz Zagreba, Udruga Uz tebe sam iz Varaždina, Humanitarna organizacija Adra iz Zagreba i Udruga Caspera iz Splita. Za neki oblik novih korporativnih suradnji ili izlaska u širu javnost odlučile su se još i Udruga Maštara iz Zagreba, Udruga za podršku žrtvama i svjedocima iz Vukovara i neprofitna organizacija Institut Plavi svijet s Velog Lošinja.

Sve više udruga odlučuje se za prikupljanje sredstava od građana i biznisa jer tako mogu vlastitom dinamikom, izvan projektnih okvira i ograničenja, ostvariti dio svojih ciljeva. U prve dvije godine programa realizirane su sjajne kampanje, kojima su udruge promijenile živote na bolje tisućama naših sugrađanki i sugrađana te ostavile jako dobar trag u lokalnim zajednicama i cijelom društvu. Vjerujemo da će prijavljeni projekti biti sjajni te da ćemo opet imati težak zadatak izabrati i kapacitirati jedanaest kandidata, a potom i troje najboljih. Veselimo se tome”, rekao je Milan Koštro, direktor Panda komunikacija.

Kriteriji za odabir neprofitne organizacije

Program je namijenjen neprofitnim organizacijama koje svojim djelovanjem pozitivno utječu na društvo te koje već imaju ili razvijaju proizvod ili uslugu. Organizacija treba biti upisana kao aktivna u Registrima neprofitnih organizacija, treba poslovati u skladu s pozitivnim važećim zakonima i da nije u blokadi, stečaju ili likvidaciji. Kriteriji za odabir organizacija koje će sudjelovati u programu su: društvena korist projekta, sposobnost tima i organizacije za provedbu projekta i kampanje te jasno definirana ideja, ciljevi, rokovi i očekivani rezultati kampanje. Natječaj traje do 22. rujna, a više informacija o uvjetima za prijavu, načinu odabira sudionika te kalendar događanja moguće je provjeriti na web stranici Erste banke 'Ostavi dobar trag'.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije