Jasna misija

Ova tvrtka postaje lider u inovacijama, podiže kvalitetu usluga i brine o svojim zaposlenicima

Vip
Foto: A1 Hrvatska
1/4
16.08.2024.
u 10:12

Iza njih je četvrt stoljeća poslovanja tijekom kojih su promijenili smjer razvoja telekomunikacija u Hrvatskoj i uveli brojne inovacije koje su nam poboljšale kvalitetu života – A1 Hrvatska ima i dalje jasan cilj, ostati lider u inovacijama i pružati najbolje usluge svojim korisnicima.

A1 Hrvatska, kompanija koja je svoje poslovanje počela 1999. godine pod imenom Vipnet, danas jedna od vodećih telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj, ove godine našla se na prvome mjestu najpoželjnijih poslodavca u ICT i telco sektoru u Hrvatskoj, a u svome portfoliju ima i brojne projekte koji su pozitivno utjecali na društvenu zajednicu u kojoj posluje. Sve u svemu, u A1 Hrvatska imaju više nego dovoljno razloga da s ponosom gledaju na svoj razvojni put unatrag 25 godina, i upravo stoga podsjetit ćemo se najvažnijih trenutaka ove uspješne kompanije.


Od 1999. pišu povijest hrvatskih telekomunikacija!

Prije 25 godina, davne 1999. godine, oni koji se sjećaju, potvrdit će da su komunikacija mobitelima, internet i TV izgledali posve drukčije nego danas. SMS poruke koštale su kao suho zlato, njihovo slanje bilo je ograničeno, a o internetu da ne govorimo – surfanje na mobitelu bilo je znanstvena fantastika. Najveće promjene u telekomunikacijama dogodile su se početkom 2000-ih, a kompanija, koja je bila među predvodnicima u inovacijama, bila je upravo A1 Hrvatska.

Foto: A1 Hrvatska

Uveli su prvu službu za korisnike dostupnu 24/7, prvu usluga na bonove te mParking uslugu koja je u potpunosti osmišljena i implementirana od strane Vipnet stručnjaka još davne 2001. godine, a koju su kasnije preuzeli mnogi strani telekomi. No, A1 Hrvatska može se pohvaliti i prvim MMS porukama koje su poslane 2002. godine te prvim videopozivima 2003. godine, koji su nam otvorili posve novi svijet komunikacija. Mnogi će pamtiti i prvi nacionalni i međunarodni videopoziv na testnoj mreži, a u kojem su se javili Goran Ivanišević iz Splita, Gordana Kovačević iz Ericssona Nikola Tesla s Trga bana Jelačića, voditelj Robert Ferlin iz Rijeke i tadašnji CEO Vipneta Boris Nemšić iz Beča.

Preokret u poslovanju, kompanija je učinila kupnjom B.neta 2011. godine, kada je A1 Hrvatska prvi put uvela i TV usluge, čime su postali konkurentniji na tržištu i otvorili novo područje za napredak i inovacije.

Tijekom godina kompanija je sustavno uvodila brojne novitete za svoje korisnike, a 2024. portfolio usluga obogaćen je i Netflixom te su sada A1 korisnicima dostupni najpopularniji filmovi i serije ovoga globalnog streaming servisa. Kompanija je također uvela mogućnost plaćanja Revolutom i KEKS Payom te je među prvima ponudila i uslugu Osiguranje ekrana – digitalnu uslugu koja korisnicima omogućuje brzo i jednostavno osiguranje svojih mobilnih uređaja. A1 ne prestaje ispitivati potrebe svojih vjernih korisnika, ali i promptno odgovarati na njih, stoga su početkom 2024. uveli i uslugu Putnog osiguranja za A1 korisnike.

Foto: Patrik Macek/PIXSELL

“U A1 Hrvatska ponosni smo na sve što smo postigli u proteklih četvrt stoljeća i zahvalni smo svojim korisnicima na povjerenju koje nam ukazuju. Sretni smo što im možemo omogućiti najbolje iz svijeta zabave i telekomunikacija, a sve na brzoj i stabilnoj mreži uz odličan omjer cijene i kvalitete proizvoda i usluga. Prošle smo godine ostvarili rekordne investicije, a ulagali smo prvenstveno u ubrzanu izgradnju fiksnih gigabitnih priključaka te modernizaciju mobilne mreže. Izgrađeno je 140 tisuća optičkih priključaka diljem Hrvatske te danas 800 tisuća kućanstva ima dostupan A1 gigabitni priključak. Intenzivno radimo na digitalizaciji svih dijelova Hrvatske u suradnji s institucijama i partnerima, poput HAKOM-a, Hrvatske udruge poslodavaca, Ministarstva mora, prometa i infrastrukture i Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva. Do danas smo postigli i 98 postotnu pokrivenost populacije 5G mrežom. Naša misija za budućnost je jasna – biti lider u inovacijama, pružati najbolju uslugu na tržištu i ulagati u naše zaposlenike. Vjerujemo da su ljudi i tehnologija temelj našeg uspjeha, a naš cilj je nastaviti predvoditi tržište s novim, uzbudljivim i inovativnim rješenjima“, izjavio je Dejan Turk, predsjednik Uprave A1 Hrvatska.


Predvodnik u društveno-odgovornom poslovanju

Od početka svoga poslovanja A1 Hrvatska primjećuje potrebe zajednice u kojoj posluje, a projekti koji su obilježili njihov društveni angažman jasno svjedoče o tome. Prvih 12 godina svog poslovanja u Hrvatskoj, tadašnji Vipnet bio je posvećen razminiranju Hrvatske – uloženo je više od 11 milijuna kuna za razminiranje gotovo milijun i pol četvornih metara, što je veličina gotovo cijele Dubrovačko-neretvanske županije. Svoj društveni angažman kompanija je pokazala i u situacijama elementarnih nepogoda i kriza, od poplava u istočnoj Slavoniji 2012. godine, migrantske krize pa do potresa u Zagrebu i Banovini te razdoblja koronavirusa. Krajem 2023. A1 Hrvatska donirala je 100.000 eura domovima za starije i nemoćne za uređenje soba za druženje i okućnica, a kroz fundraising inicijativu “Čini pravu stvar”, koja je pokrenuta 2016., prikupljeno je više od 386 tisuća eura za razne udruge kojima je potrebna pomoć, poput udruga Mali zmaj i Sve za nju.

A kako bi internet učinila sigurnijim i pozitivnijim mjestom, kompanija već dugi niz godina provodi brojne aktivnosti u suradnji s Centrom za sigurniji Internet (CSI). Sve te aktivnosti provode se pod nazivom #BoljiOnline, a neke od njih su obilježavanje Dana sigurnijeg interneta, Škola odgovornog influensanja, Gen Z Akademija te mnoge druge. U ožujku 2024. godine, u A1 centru u Gajevoj ulici otvoreno je i prvo CSI savjetovalište u Zagrebu, u kojem CSI stručnjaci pružaju besplatnu stručnu pomoć svima koji su imali negativna iskustva u online svijetu kao i edukacije o sigurnom korištenju interneta.

Foto: Sasa Miljevic / PIXSELL


Najpoželjniji poslodavac u 2024. godini

Već godinama A1 Hrvatska nalazi se na listi najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj, a ove je godine i službeno prva na listi u IT sektoru prema istraživanju „Poslodavac prvog izbora“. U ovome nacionalnom istraživanju sudjelovalo je više od 25.000 ispitanika, a ključni faktori za odabir A1 Hrvatska bili su brojne prilike za napredovanje, dobri međuljudski odnosi i program brige o zaposlenicima. Kompanija u svojoj poslovnoj politici podržava mlade obitelji pa tako roditeljima kroz program “Leteće dadilje” osigurava čuvanje djece tijekom školskih praznika, organizira razne sadržaje za najmlađe, od škole skijanja, digitalne akademije pa do raznih edukativnih radionica i igraonica. Benefit Flexi Baby omogućava roditeljima pravo na rad u nepunom radnom vremenu u trajanju od šest sati, u trajanju od tri mjeseca u kontinuitetu, pri čemu mu je evidentirana satnica punog radnog vremena.

A1 Hrvatska brine o mentalnom i tjelesnom zdravlju svojih zaposlenika pa im je na raspolaganju MultiSport program, dodatno i dopunsko zdravstveno osiguranje, ali i program pružanja psihološke podrške.

I baš sve uloženo u zajednicu, zadovoljstvo korisnika i zaposlenika, ovoj se kompaniji vratilo u obliku prestižne nagrade za 25. rođendan – A1 Hrvatska proglašena je najboljom fiksnom mrežom u Hrvatskoj.

Sadržaj nastao u suradnji s A1 Hrvatska.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije