Mještani Šarengrada dugo već vape za rješavanjem problematične dionice Vukovar-Ilok. Sporna dionica Državne ceste D2 u katastrofalnom je stanju zbog zbog velikog teretnog prometa koji se na njoj odvija, a u prilog joj ne ide ni slabo održavanje. No čini se kako bi mještani mogli odahnuti uskoro jer 6. svibnja krajnji je rok za stupanje na snagu novog Pravilnika kojim se uvodi zabrana prometovanja teretnih vozila u tranzitu težih od 7,5 tona državnom cestom D2 od Osijeka do Iloka, a koji je ministar Oleg Butković potpisao početkom ožujka.
"Posebno velike probleme stvaraju tisuće kamiona stranih registarskih oznaka koji se njome koriste kako bi izbjegli naplatu cestarine na autoputu. Naši višegodišnji napori koje ulažemo da bi kroz razna priopćenja i druge inicijative od strane brojnih lokalnih zajednica spasili pučanstvo koje živi uz ovu prometnicu nisu urodili plodom. Grad Ilok sufinancirao je postavljanje nadzornih kamera i postavljanje prometnih ograničenja. Djelatnici MUP-a pojačano nadziru ovu prometnicu, ali evidentno nedovoljno", upozoravali su u otvorenom pismu iz Mjesnog odbora Šarengrad u veljači.
>> FOTO Državna cesta D2 na dionici Vukovar - Ilok je u katastrofalnom stanju
Radi se o prometnici koja nije prilagođena ni pravljena za teretni promet, ali unatoč tome njome godišnje prođe i više od 160.000 teretnih vozila, među kojima mnogi voze brže od dopuštene brzine. Pri tome je zabilježeno i više prometnih nesreća koje su prouzročili kamioni, izguravanje biciklista s ceste, udaranje u obiteljske kuće…
A tko nam je kriv?brojne zemlje imaju zakone koje reguliraju prometovanje teretnih vozila izvan autocesta,ali ne i Hrvatska,pitam se zašto....