Jedna od najgledanijih belgijskih komercijalnih televizijskih kuća VTM jučer je u večernjim vijestima objavila dvominutni prilog u kojem je Hrvatska istaknuta kao „korona free“ destinacija. Naša je zemlja navedena u društvu s Grčkom i Portugalom, kao države s jako dobrom situacijom vezano uz epidemiju korona virusa. Prilog je popraćen prekrasnim kadrovima hrvatske obale i otoka iz najnovijeg komunikacijskog koncepta Hrvatske turističke zajednice #CroatiaLongDistanceLove.
- Trenutnu situaciju u našoj zemlji za prilog belgijske televizije komentirao je bivši nogometaš belgijskog Genka Frane Bućan, koji je istaknuo kako je Hrvatska odlično organizirala obranu od korona virusa te kako su Hrvati bili izuzetno disciplinirani u provođenju svih propisanih mjera - kaže direktor Predstavništva HTZ-a u Belgiji Ivan Novak.
Pozitivnu reklamu domaćem turizmu dao je i pariški Voque. Svjetski poznat modni magazin na svom je Facebook profilu, koji ima više od pet milijuna pratitelja, objavio fotografiju skakaonice na zadarskom bazenu Kolovare uz opis „Sunčano poslijepodne u Hrvatskoj zvuči idealno“. Autor fotografije poznati je fotograf Cameron Hammond koji je za nastanak ove idilične fotografije kazao: „Mnogi me pitaju je li scena izrežirana. Supruga Rachel i ja prvi put smo posjetili Zadar i satima smo gledali djecu kako skaču u more. Rachel je otišla plivati i zaustavila se kako bi bolje pogledala skakaonicu, a ja sam ju taman uhvatio fotoaparatom“.
- Pozitivne objave iznimno pridonose imidžu naše zemlje kao sigurne destinacije i povećavaju vidljivosti Hrvatske na turističkoj karti svijeta. Nadamo se nastavku pozitivnih trendova, ali i dolasku gostiju u našu zemlju kada se za to steknu svi potrebni uvjeti - porkomentirao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Ako ćete platiti liječenje zaraženih, nema problema, samo dođite.