Malezijski vojni istražitelji danas su objavili novu informaciju o okolnostima nestanka Boeinga 777 zrakoplovne kompanije Malaysian Airlines koji je posljednji put viđen 8. ožujka na letu iz Kuala Lumpura u Peking.
Ustanovili su da je pilot prije nestanka ''divljao'' zrakoplovom u zraku kako bi pokušao izbjeći radare. Istražitelji su njegovo pilotiranje usporedili s manevrima tipičnima za upravljanje vojnim avionima, piše Daily Mail.
Mijenjao visinu
Boeing je navodno drastično mijenjao visinu leta prije negoli je potpuno iščeznuo s radara. U jednom trenutku letio je na 45.000, odnosno 10.000 stopa iznad predviđene visine da bi se u drugom spustio na visinu od 5000 stopa. Istražitelji su uvjereni da je riječ o taktici za izbjegavanje radara. No, to nije jedini neuobičajeni detalj kojeg su ustanovili. Otkrili su i da je zrakoplov koji je prevozio 239 ljudi letio znatno brže negoli je to bilo predviđeno.
Kopilot i mobitel
Malezijske vlasti danas su i službeno demantirale informaciju da je kopilot nestalog zrakoplova Fariq Abdul Hamid pokušao uspostaviti poziv mobitelom prije nestanka. Još uvijek se nadaju da će australski istražitelji pronaći navodnu crnu kutiju čiji signal u Indijskom oceanu slabi. Australski premijer Tony Abbot ranije je kazao da su istražitelji suzili područje potrage, ali ona još uvijek nije privedena kraju.
>>Potraga nastavljena, ali strahuje se da su baterije u crnoj kutiji prazne
Najjeftinije je okriviti pilota. Sumnja o neispravnosti zrakoplova nesmije se ni pomisliti jer je preskupo