Sve je više korisnika koji svoje račune žele plaćati brzo i jednostavno. Upravo njima Hrvatska pošta nudi uslugu ePošta. Ova jednostavna, pouzdana i inovativna usluga korisnicima jamči učinkovitost, točnost i sigurnost, a to je prepoznalo već 18 000 korisnika.
ePošta povezuje niz usluga u virtualnom obliku – u elektronički poštanski kovčežić korisnici mogu primati račune, pisma, poruke i promidžbeni materijal, plaćati račune – prvi put na tržištu platnim karticama – te slati pisma i poruke. Registracija za korištenje servisa korisnicima je potpuno besplatna, kao i primanje dokumenata i pisama, slanje i primanje poruka te prosljeđivanje naloga za plaćanje u internetsko bankarstvo. Ovaj servis korisnicima omogućuje uštedu vremena i planiranje troškova, jednostavno, brzo i pouzdano, a račune mogu platiti karticom bez obzira na to jesu li ih primili ePoštom ili na svoju kućnu adresu.
Čak 75% računa plaćenih servisom ePošta plaćeno je kreditnim karticama, što je jedinstvena usluga samo ovog servisa. ePoštom korisnici mogu plaćati račune debitnim i kreditnim karticama svih banaka (Visa, Maestro, MasterCard i Diners) i to uz naknadu od dvije kune bez obzira na iznos računa. Osim toga, ovom se uslugom mogu koristiti i primatelji računa iz Hrvatske u inozemstvu. Primjerice, vlasnicima apartmana ili vikendica u Hrvatskoj, bez obzira na to jesu li državljani Hrvatske ili strani državljani, ovaj servis može olakšati redovito zaprimanje i plaćanje režijskih troškova.
Ovim potpuno sigurnim servisom izdavatelji računa mogu brzo, povoljno i sigurno dostavljati račune korisnicima. Također, vrlo povoljno i jednostavno, svi ponuđači mogu slati promotivne letke korisnicima izravno u njihov virtualni poštanski kovčežić.
Sve informacije o ePošti dostupne su korisnicima u poštanskim uredima i od poštara, pozivom na telefonski broj: 072 500 501, na elektroničkoj adresi podrska@eposta.hr te na internetskim stranicama www.eposta.hr.