PRIJEVARE

Platila sam, a kredit nisam dobila

11.08.2003.
u 00:00

Zbog neozbiljnosti upropaštena je cijela turistička sezona, a nećemo ostvariti ni dobit na koju smo računali

- Posljednje subote u siječnju, u rubrici Oglasi, objavljen je oglas Turist-servisa u kojemu nude posredovanje pri dobivanju kredita hrvatskih banaka. U svojoj sam se naivnosti obratila toj tvrtki. Na žalost, bila sam izvarana i prevarena - počela je svoju priču profesorica Nataša Pogačić iz Karlovca. Nakon više mjeseci odlučila je progovoriti o slučaju koji je njoj i suprugu zagorčao život, a zbog čega je, tvrdi, i posao kojim se bavi doveden u pitanje.

Nismo molili pomoć

- Želim da sve iziđe u javnost kako drugi građani ne bi prošli sve što sam ja. Od rođenja sam slijepa, a suprug je slabovidan. No, usprkos tome, nikad nismo sjedili prekriženih ruku i čekali tuđu pomoć. Pokrenuli smo vlastitu tvrtku koja se bavi turističkom djelatnošću. Kao početnicima upravo nam je kredit bio potreban za kupnju turističkih apartmana na moru, u kojima bismo zaposlili desetak osoba. No, zbog neozbiljnosti Turist-servisa, cijeli je posao zastao i u ovom trenutku gubimo jednu turističku sezonu - kazala je profesorica Pogačić.

Direktor tvrtke Turist-servis Damir Pavliček zatražio je 5000 kuna, kako bi ih predao čovjeku iz Gospodarsko-kreditne banke koji je trebao srediti kredit. Nakon što mu je na ruke dala polovicu toga iznosa, obaviještena je da je kredit odobren.

Platila za nepostojeći kredit.

- Kredit sam trebala dobiti početkom lipnja. Najprije mi je rečeno kako je odobren iznos od 115 tisuća eura. Za nekoliko dana taj je iznos bez objašnjenja smanjen na 35.000 eura. Poslije su mi u Gospodarsko-kreditnoj banci rekli da na njihov stol nikad nije stigao traženi elaborat - priča razočarana profesorica.

Odbijali razgovor

- Nakon mojih upornih poziva i zahtjeva da se konačno raspetlja zavrzalama s mojim kreditom, tražila sam od Turist-servisa da mi dostavi registraciju njihove tvrtke. Ni to nisam mogla dobiti. U Gospodarsko-kreditnoj banci nisu me htjeli primiti ni na razgovor. Rekli su mi da s Turist-servisom nemaju ništa. Uslijedila su moja pisma vlasniku tvrtke Damiru Pavličeku, ali i direktoru spomenute banke Izidoru Sučiću. Obojica su se oglušivala na moja pisma, sve dok nisam zaprijetila da ću cijelu priču dati u novine. Nakon svega uspjela sam vratiti 2500 kuna, ali od kredita do danas ništa - kaže Nataša Pogačić.

Zbog svega što joj se dogodilo gospođa Pogačić je odlučila sve aktere upletene u kuhinju s kreditom tužiti, a tražit će i naknadu za izgubljenu dobit.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije