Francis Ford Coppola najcjenjeniju će nagradu Akademije, onu za izvrsnost koju su dobila samo uistinu najveća imena Hollywooda (nagrada Irving G. Thalberg za konzistentnu kvalitetu rada) moći staviti u isti ormarić sa svojih dosadašnjih pet Oscara, za originalni scenarij ("Patton"), adaptirani scenarij ("Kum 1" i "Kum 2") te redateljski i producentski ("Kum 2"). Pored te hrpe nagrada, i njegov otac je dobitnik Oscara (za glazbu u "Kumu 2") kao i njegova kći (scenarij "Izgubljeni u prijevodu").
A na opće oduševljenje filmofila žanrovske provenijencije, u 95. godini Oscara će u ruke konačno primiti Tuco Benedicto Pacífico Juan María Ramírez (poznat i kao "štakor"), "ružni" meksički bandit koji stavlja vrat u omču u partnerstvu s "dobrim" Clintom Eastwoodom u legendarnom špageti-vesternu Sergija Leonea. Samo maestralne uloge meksičkih bandita (koje je glumio i u filmovima "Kako je osvojen Divlji zapad" i "Sedmorica veličanstvenih") bile bi dostatne da Eli Wallach zasluži svog Oscara, ali i niz drugih uloga isto toliko se ističe u filmografiji toga sjajnog glumca, koji je i prije filmskog debija na Broadwayu osvojio nagradu Tony (za ulogu u "Tetoviranoj ruži" Tennesseeja Williamsa). Marilyn Monroe plakala mu je na ramenu u "Neprilagođenima", kao odvjetnik branio je Jacka Nicholsona u nastavku "Kineske četvrti", naručio je ubojstvo Michaela Corleonea u "Kumu 3"... Ni poodmakle godine nisu ga zaustavile, i na pragu 95. godine snimio je uloge u dva velika filma, "Ghost Writteru" Romana Polanskog i "Wall Streetu 2" Olivera Stonea.
A treći dobitnik ovogodišnjega počasnog Oscara bio je takav buntovnik da su ga čak i unutar francuskog Novog vala, koji je rušio sve tradicije, smatrali svojim enfant terribleom: Jean-Luc Godard, Švicarac rođen u Parizu, izvršio je nemjerljiv utjecaj na svijet filma i druge redatelje koji su došli poslije njega. Od dugometražnog prvijenca "À bout de souffle" ("Do posljednjeg daha", koji je proslavio glumca u usponu Jean-Paula Belmonda) preko "Žena je žena" i filma "Prijezir", u kojem se toliko narugao hollywoodskom filmaštvu da je jasno kako su mali izgledi da Oscara dođe osobno primiti, "Pierrot le fou", "Bande a part", "Muško/žensko", "Kraj tjedna", "Ime: Carmen", "Zdravo Marijo" i brojnih drugih, malo kojim filmom Godard nije uzburkao duhove, izokrenuo konvencije filmskog pripovijedanja i unio inovacije koje su i dan-danas svježe. A koliko i prije samoga osamdesetog rođendana njegov buntovni duh nije zamro, govori i naslov zadnjeg filma na kojem radi – "Film Socialiste". Možda je zauzetost radom na "Socijalističkom filmu", a možda jednostavna nezainteresiranost za pučke veselice "industrije snova" razlog što Godard još uvijek ne zna za počast koja mu je dana, i najvjerojatnije ga za nju nije ni briga. Nakon neuspješnih okretanja telefona, raspitivanja kod prijatelja i rodbine, američka Akademija mu je na kraju obavijest poslala FedExom; tako će mu vjerojatno morati i sam kipić poslati.
Uz njih trojicu, počasnog Oscara na svečanosti 13. studenoga primit će i britanski povjesničar filma Kevin Brownlow.
ona faca , koju je slozil u filmu \"Dobar, los, zao\" ; to je za antologiju ! Lee van Cleef i Clint Eastwood su u tom filmu epizodnjaci, kad se pogleda kak je ovaj odglumil ( i to nasuprot njima, sporednu ulogu )