I dok je zbog kornavirusa u Hrvatskoj većina toga stala, na gradlištu Pelješkog mosta i pristupnim cestama radi se puno parom. Tako je, prema podacima koje smo dobili iz Hrvatskih cesta, na kopnenoj strani gradilišta krenula montaža segmenata čelične rasponske konstrukcije na potporne skele. Točnije između upornjaka (U) 1 i stupnog mjesta (S) 2. Na pelješkoj strani se pak izvode radovi na postavljanju potpornih skela između S 13“ i U 14.
Krajem veljače na gradilište Plješkog mosta stiglo je iz Kine 29 segmenata čelične rasponske konstrukcije. Na gradilištu je trenutno 614 radnika, od čega je 131 tehničkog i pomoćnog osoblja, a ostalo su radnici, strojari i mornari na brodovima.
Radi se na svih 12 stupnih mjesta i dva upornjaka. Osim dva kopnena stupa, što će tiče radova na morskim stupovima oni su najviše odmakli na S5, S7 i S8.
Radovi na prisutpnim cestama također se izvoe prema planu. Strabag tako na dionici Duboka - Sparagovići tako je krči teren na području trase i budućih mostova Dumanja Jaruga I i II, uređuje temeljno tlo, radi na širokom iskopu i izvedbi nasipa i vanjske odvodnje na trasi ceste. Na tunelima Kamenice i Debeli brijeg pokrčeni su predusjeci i trenutno se radi na iskopu odnosno miniranju zaštiti predusjeka te ugradnji mlaznog betona.
Za sve te radove koristi se 20-tak strojeva teške mehanizacije i to 12 kamiona, devet bagera, tri buldozera, dvije tunelske bušilice, četiri valjka, dva robota za ugradnju mlaznog betona i jedna bušeća garnitura. Ukupno je angažirano 139 radnika od čega je 41 tehničko osoblje.
Avax je na izgradnji stosnke oblizanice pri dovršetku probijanja trase te čiščenja linije zahvata od šiblja i stabala u punoj širini na svim dionicama trase. Započeli su i zemljani radovi na dionicama te pripremni radovi izvedbe portala tunela Polakovica i Supava.
Za potrebe izvođenja radova na gradilištu se trenutno nalazi osam bagera rovokopača, tri bagera čekičara, tri buldozera, jedan damper, dva valjka i utovarivač. Ukupno je angažirano 45 radnika od čega je 16 tehničko osoblje.
Pogledajte i video: Timelapse Pelješac
Samo naprijed. Što prije povezati hrvatski jug s maticom zemljom.