Markantni arheolog Kruno Lalić veliki je zavodnik u slikovitom mjestašcu Dragošju, središtu svih zbivanja u sapunici "Najbolje godine", koju svaku večer možemo pratiti na Novoj TV. Lik Krune igra poznati 34-godišnji hrvatski glumac Ivica Pucar, brat člana Podravkine uprave Marina Pucara. Tu samo po sebi ničega čudnoga ne bi trebalo biti da se u vrijeme emitiranja posljednjih nekoliko epizoda na ekranu ne pojavljuju pop-up reklame gdje Podravka promovira svoj brand – Eva riblje konzerve.
Tradicionalna kampanja
Je li u ovome slučaju riječ o neobičnoj slučajnosti ili je, pak, Podravkin novac potpomogao sapunicu zbog “špage” koja vodi do ureda na vrhu poslovne sedmerokatnice? Glasnogovornica koprivničke kompanije izjavila je kako brand Eva već tradicionalno uoči uskrsnih blagdana provodi marketinšku kampanju. Pomnijim praćenjem medija, kaže, lako je vidjeti da je brand Eva u kampanji susponzor nekoliko serija koje se trenutačno emitiraju na različitim TV-kućama, a ne samo "Najboljih godina".
Ciljana publika
– Potonjoj seriji nismo sponzori, nego smo samo sponzori četiriju epizoda i taj smo poseban televizijski format dogovorili po povoljnim uvjetima kako bismo kampanjom postignuli efekte koje očekujemo jer je gledanost serije iznimno velika, a pogađa nama ciljanu skupinu gledatelja – kaže Dijana Jendrašinkin i dodaje da se zastupljenost u četiri epizode "Najboljih godina" nikako ne može dovesti u bilo kakvu vezu s glumcem serije Ivicom Pucarom i njegovim bratom u upravi Podravke.