cesta smrti

Podravsku magistralu treba zatvoriti za sav tranzitni promet!

'050810-nova bukovica- slatina - Hrvatska - vozac kamiona varazdinskih registarskih oznaka u srijedu je oko 02,49 sati izgubio je nadzor nad kamionom te nakon izlaska iz desnog zavoja na kliskoj cesti
Foto: 'Maja Santosi/PIXSELL'
1/3
05.08.2010.
u 15:00

Na testiranju u sklopu projekta EuroRAP od pet mogućih zvjezdica za sigurnost Podravska je magistrala dobila jednu jedinu zvjezdicu

Strategijom prometnog razvitka Hrvatske državna cesta D2, poznata kao Podravska magistrala, koja povezuje zapadni s istočnim dijelom zemlje, a veže se i na mrežu glavnih europskih prometnica, još se prije deset godina nalazila na sedmom mjestu hrvatskih cestovnih prioriteta. I dok su dalmatinski političari suvremenim prometnicama uspjeli povezati gotovo svako veće selo u svome kraju, za Podravce i Slavonce Strategija je ostala samo slovo na papiru.

Političari šute

Ni lipanjsko upozorenje austrijskih agencija, da je Podravska magistrala, kojom dnevno prolazi između 15 i 20 tisuća vozila, najopasnija hrvatska prometnica, nije izazvalo nikakve promjene u prometnoj politici. Dok političari šute, na toj "magistrali smrti" svakodnevno se odvijaju prometne drame koje prijete životima lokalnog stanovništva i prolaznika.

Tako je u utorak oko 22,30 sati, krećući se tegljačem kroz Sladojevce, poljski vozač tegljača na mokrom kolniku sletio s ceste. Samo nekoliko sati poslije, u srijedu oko 2 sata, ni varaždinski vozač tegljača nije uspio zadržati kamion na cesti. Izlaskom iz zavoja vozilo se poljuljalo i završilo u putnom jarku u naselju Nova Bukovica. Sretna okolnost je što su se nesreće dogodile po noći, kada je promet nešto slabiji, pa su izbjegnute moguće žrtve.

Ljudi ginu

- Na jednom dijelu je cesta u redu, a onda je kamion, na mokroj cesti, ušao u duboke kolotrage, zaljuljao se i više ga ništa nije moglo zadržati na prometnici. Sreća je što nisam vozio brzo - izjavio je poljski vozač N.R. (40), koji je pri slijetanju tegljača lakše ozlijeđen.

Na prošlogodišnjem testiranju, u sklopu projekta EuroRAP, Podravska magistrala je od pet mogućih zvjezdica sigurnosti dobila tek jednu. Gotovo polovica nesreća u Virovitičko-podravskoj županiji događa se na njoj, a i trećina poginulih u prometu županije stradala je na dionici prometnice od Kladara do Orahovice.

Umjesto za gradnju nove prometnice, država milijune troši samo na održavanje ceste D2, koju bi vjerojatno trebalo zatvoriti za sav tranzitni promet, a ne da se novac troši na neučinkovito "krpanje".

Komentara 14

OB
-obrisani-
16:35 05.08.2010.

Moramo mi poceti na svim cestama pocet sa naplacivanjem,jer sve ceste se moraju takodjer odrzavat....

LO
lojtra
17:21 05.08.2010.

Novu prometnicu će svakako trebati napraviti jer ova prolazi kroz centar \"1000 sela\" i sigurno ima toliko pješačkih prelaza, prilaza školama, dućanima, crkvama. Tom cestom bi se sigurno dalo i zaraditi ali treba pričekati da se završi tunel kroz Biokovo koji je medvjedima jako važan da mogu ići na more prati svoje guzice.

IP
ivan.pavlovic
18:39 05.08.2010.

Joj sto jedu g.......a boze me sacuvaj. Vozis 80 do 100km/h koliko je i dozvljeno van naselja bez ikakvih problema i stignes kud si krenio. A ovi papci sa zapada bi se malo trebali nauciti voziti auto pa im se scheise nece desavati.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije