U splitskoj Sjevernoj luci u četvrtak poginuo je radnik M.B. (52).
Policija je izvijestila kako je smrtno stradao muškarac, o čemu je izviješten inspektor zaštite na radu i Državno odvjetništvo koje će obaviti očevid i utvrditi okolnosti nesreće. Navodno se otkačio kontejner koji su ukrcavali na brod i pao na radnika.
Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture priopćilo je da se ''nesreća dogodila na poziciji vez broj 4, Sjeverna luka Split tijekom ukrcaja / iskcaja kontejnerskog tereta na motorni brod naziva Aquila - Liberia kada je došlo do ozljeđivanja M.B.''. Radnik je nedugo nakon nesreće preminuo od zadobivenih ozljeda.
>>Na gradilištu prilaza Ikei poginuo radnik Viadukta
>>U tvornici vapna u Siraču poginuo radnik, prignječio ga metalni uteg
Kontejner od 20 stopa ili 40 stopa svejedno,svaki od njih na svojim gornjim i donjim kutevima,dakle na sve 4 strane,ima rupe. U te rupe se montira takozvani "twist lock". Kada su svi twist-lockovi montirani,dolazi dizalica za takozvanom "rukom" tj Spryderom koji kači sve 4 strane tog kontejnera. Dali su pri ukrcaju jedan ili dva twist-locka pukla ili popustila to samo oni znaju. Neki kontejneri se čak ukrcavaju i bez twist-lockova,nego je sistem Sprydera automatiziran,dakle sam upadne u 4 rupe na kontejneru i zakljuća se. Kad se dizaličaru oglasi zeleno svjetlo u cockpitu,to je znak da je spryder spreman za podizanje tereta i slaganje na brod...ili na kamion,ovisno dali se radi o ukrcaju ili iskrcaju. Uglavnom....sveto je pravilo,Nikad ne prolaziti ispod kontejnera koji visi na spryderu! Nažalost ovdje je nešto pošlo po zlu,možda baš ovo što sam naveo,ali možda je i neki drugi efekt sile.