Hrvatska turistička zajednica

Pokrenuta velika promotivna kampanja u 13 zemalja

Hrvatska turistička zajednica
27.02.2024.
u 16:17

Promocija hrvatske turističke ponude bit će najintenzivnija od ožujka do lipnja, odnosno do početka glavne sezone i to kroz isticanje točno određenih turističkih proizvoda od najvećeg interesa za svako pojedino tržište, veli šef HTZ-a Kristjan Staničić

Na trinaest najvažnijih europskih tržišta Hrvatska turistička zajednica započela je s brend kampanjom  koja će trajati sve do kraja srpnja. Provodit će se u različitim vremenskim razdobljima, a glavni ciljevi kampanje „Experience Croatia…your memories are on us“, uključuju opću promociju našeg turizma, ali i destinacija te  turističkih proizvoda kako bi se dodatno ojačala  pozicije Hrvatske kao sigurne i atraktivne cjelogodišnje destinacije. U kampanji su kao najprepoznatljiviji hrvatski turistički proizvodi posebno istaknuti priroda, aktivni turizam, nautika, eno-gastronomija, kultura i slično.

- Snažnim promotivnim aktivnostima potičemo turiste iz svih dijelova svijeta da odaberu Hrvatsku za svoj idealni odmor i putovanje. Daljnja promocija hrvatske turističke ponude bit će najintenzivnija od ožujka do lipnja, odnosno do početka glavne sezone i to kroz isticanje točno određenih turističkih proizvoda od najvećeg interesa za svako pojedino tržište. Uvjereni smo da ćemo kroz ovu kampanju dodatno ojačati poziciju naše zemlje kao visoko kvalitetne cjelogodišnje destinacije koja nudi širok spektar mogućnosti tijekom cijele godine-  ističe izjavio Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, i dodaje da se u ovoj  godini očekuje nastavak pozitivnih turističkih trendova s posebnim naglaskom na razdoblja pred i posezone u kojima hrvatski turizam ima najveći prostor za daljnji održivi rast i razvoj.

Inače, brend kampanja se provodi u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Češkoj, Velikoj  Britaniji, Mađarskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Švedskoj, Slovačkoj i Švicarskoj. Promocija će biti realizirana kroz offline, online medije, tj. u sklopu televizijskih i radijskih programa, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, društvenih mreža te kanala na YouTubeu. INače, HTZ je još u prosincu prošle godine krenula s kampanjom za rano bukiranje koja je prošli tjedan uspješno završena. Kampanja je bila aktivna na tržištima s kojih hrvatski turizam ostvaruje ponajviše turističkog prometa, odnosno u onim državama koje najbolje reagiraju kada je riječ o ranim rezervacijama, a to su Njemačka, Austrija, Ujedinjeno Kraljevstvo, Švicarska i Belgija.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije