propust na htv-u

Pomoćnik ministrice Zlatar nosio majicu s logom kina

'13.02.2012., Zagreb - Vladimir Stojsavljevic, pomocnik ministrice kulture. Photo: Jurica Galoic/PIXSELL'
'Jurica Galoic/PIXSELL'
22.09.2012.
u 10:00

Vijeće za elektroničke medije utvrdit će je li HTV prekršio propise. Na HTV-u tvrde da nisu prekršili zakon jer kino Europa nije komercijalno

Vladimir Stojsavljević, pomoćnik ministrice kulture Andreje Zlatar, u HTV-ovoj emisiji \"Pola ure kulture\" prikazanoj u četvrtak na 1. programu tijekom kratkog intervjua koji je dao za emisiju nosio je majicu na kojoj je bio istaknut logo kina Europe.

Kino u vlasništvu grada

Radi li se u tom slučaju o prikrivenom reklamiranju pokušali smo doznati na dvije adrese – na HTV-u i u Vijeću za elektroničke medije.

Na HTV-u to ne smatraju prikrivenom reklamom jer, kako kažu, kino Europa nije privatno kino već je u vlasništvu grada Zagreba i riječ je o nekomercijalnoj ustanovi koja prikazuje domaće, regionalne, europske i nezavisne filmove te je domaćin filmskih festivala.

– Primjerice, kino Europa bilo je domaćin festivala koji promiču ljudska, dječja i manjinska prava, a što je i jedna od funkcija HRT-a kao javnog servisa. Ne smatramo, dakle, da je u konkretnom slučaju u pitanju bilo prikriveno oglašavanje jer se ne radi o nekom privatnom kinu koje prikazuje komercijalne sadržaje, osobito što je gost u emisiji bio pomoćnik ministrice kulture, koji je uz to i slučajno nosio majicu s natpisom jednog nekomercijalnog kina – poručuju s HTV-a.

Odgovorni urednici

Vijeće za elektroničke medije uočilo je logo kina Europe na majici pomoćnika ministrice kulture te će provjeriti postoji li u ovom slučaju prikriveno oglašavanje ili ne.

– Procedurom ćemo utvrditi radi li se o prikrivenom oglašavanju te ćemo tek nakon toga moći odrediti dalje postupke i visinu kazne bude li potrebno – objasnio je Zdenko Ljevak, predsjednik Vijeća za elektroničke medije, i dodao kako u takvim situacijama urednici emisija moraju voditi brigu o tome postoji li u prilozima ili kod gostiju emisije prikriveno oglašavanje.

Na HTV-u tvrde da se drže zakonskih odredbi o elektroničkim medijima, pogotovu u dijelu koji se odnosi na prikriveno oglašavanje, i zato vjeruju da u ovom slučaju nije došlo do kršenja zakona.

Podsjetimo, Vijeće za elektroničke medije nedavno je HTV kaznilo sa 100 tisuća kuna jer je utvrdilo da se u lipnju u Dnevniku Dubravko Šimenc pojavio s majicom na kojoj je bio logo jedne pivovare.

Komentara 5

KO
Kora
11:05 22.09.2012.

Sad kad ljudi navale u kino Europa i počnu se kulturno uzdizat, leleeee...

KO
Kora
11:40 22.09.2012.

Evo me opet - jer ne mogu vjerovati čime se ovi u Vijeću bave! Kao 1. - neš ti masovnog utjecaja emisije "Pola ure kulture"! Pa da umreš od smijeha! Ono, sve po tramvajima pričaju o prilozima iz iste! Trebaloalo bi postaviti inspekciju da vidi, utvrdi - je li narastao broj posjetilaca u kino, hm, "Eu***pa", nakon rečene emisije. Možda se ni stanovitu emisiju ne bi smjelo spominjati u ovom mediju, da je ljudi ne bi slučajno gledali. Jer dok ljudi gledaju tu emisiju - tad ne mogu konzumirati neki drugi sadržaj a koji možda ima ekonomsku vrijednost u koju je netko investirao, pa bi mogao biti zakinut za potrošača.

SE
sestrićna
13:47 22.09.2012.

kakav propust..pa to je bila namjera..reklama džabaleze...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije