Prema istraživanju Fondacije za unaprjeđenje obrazovanja sve je više dokaza koji upućuju na to da je protekla godina pod strogim mjera znatno utjecala na jezične vještine britanskih učenika. Podaci prikupljeni od 50 tisuća učenika i škola diljem Engleske upućuje na to da je sve više četverogodišnjaka i petogodišnjaka koji trebaju pomoć s jezičnim izražavanjem.
Loš razvoj jezičnih vještina može imati dugosežne posljedice na učenje. Britanska Vlada objavila je da će uložiti 18 milijuna funti kako bi se umanjila nastala šteta na četverogodišnjacima i petogodišnjacima, javlja BBC.
Istraživanje ukazuje na to da su stroge mjere za borbu protiv pandemije lišile najmlađu djece socijalnih kontakata i iskustava bitnih za povećanje rječnika. Kao primjer navode manje ili nikakvih kontakata s bakama i djedovima, socijalno distanciranje, ne igranje s vršnjacima kao i nošenje maski u javnosti doveli su do toga da djeca imaju manje pristupa svakodnevnim iskustvima.
Istraživanje je pokazalo da 76 posto učenika koji su krenuli u prvi razred u rujnu 2020. godine trebaju puno više pomoći kad je riječ o izražavanju nego učenici u prethodnim godinama. Čak 96 posto škola od njih ispitanih 58, ustvrdilo je kako su zabrinuti za razvoj govornih vještina učenika.
Učitelji i ravnatelji ističu kako djeca imaju problema u komunikaciji, ne mogu normalno komunicirati i razumjeti se s vršnjacima, te kao posljedica toga imaju sve manje samopouzdanja što dugoročno može utjecati na njihov razvoj.
Podsjećamo, Engleska je imala izuzetno stroge mjere od početka pandemija.
VIDEO: Izašli su prvi rezultati istraživanja DNK djece čiji roditelji su bili izloženi černobilskoj katastrofi!
Nemogućnost izražavanja, manjak samopouzdanja. Pitam se kome takva situacija odgovara. Khm.