Novi rezultati gemiusAudience istraživanja još jednom pokazuju snagu Styria Digital grupacije te apsolutnu nadmoć na hrvatskom internetskom tržištu.
Čak 873.301 hrvatskih građana je u studenom posjetilo portal vecernji.hr, što je 10.000 više nego u listopadu, prema istraživanju gemiusAudience. Ovaj porast rezultat je kao i prijašnjih mjeseci povjerenja koje hrvatski internetski korisnici imaju u provjerene informacije objavljene na portalu, kao i dostupnosti tih informacija na različitim platformama: računalima, mobitelima, iPadu ili društvenim mrežama.
Portali Styria Digital grupacije i dalje su najjači u Hrvatskoj, pokazuje istraživanje. Čak 1.729.752 stvarna korisnika koja su u studenom posjetila naše portale, dokaz su uspjeha, kao i podrške vas, naših vjernih čitatelja, na čemu vam iskreno zahvaljujemo. Osluškujući vaše želje i potrebe, nastavljamo i dalje s prilagodbom naših portala kako bi vam sadržaj bio još zanimljiviji, a korisničko iskustvo ugodnije i jednostavnije.
Styria svojim web stranicama doseže do 72% korisnika interneta u Hrvatskoj te drži lidersku poziciju kao digitalna grupacija. Styria Digital grupacija već sada ima 300.000 stvarnih korisnika više od prvog konkurenta, gotovo dvostruko više prikaza te kvalitetu posjeta prikazanu kroz vrijeme zadržavanja na stranici koje je za čak dvije minute duže, ali ne stajemo na tome. Portali 24sata.hr na prvom mjestu, njuškalo.hr na trećem, vecernji.hr na šestom i poslovni.hr na trinaestom mjestu su u vrhu čitanosti u Hrvatskoj, no daljnji rast planiran je u nadolazećoj godini kroz dodatna ulaganja u razvoj funkcionalnosti te nove sadržaje.
Najnoviji igrač u timu Večernjeg lista, ordinacija.hr, kao relevantan portal za zdravlje i medicinu, bilježi konstantan rast, u odnosu na listopad zabilježen je rast 2,22%, dok je u listopadu rast bio čak 48,73% u odnosu na prethodni mjesec. Ordinaciju.hr je u studenom posjetilo čak 406.318 hrvatskih građana.
Jedan od Styrijinih portala koji je u studenom pokazao zavidan rast je goal.com kojem se broj stvarnih korisnika, odnosno pravih ljubitelja nogometa, povećao za fantastičnih 18%.
Pripremamo još iznenađenja
Tim 24sata priprema mnoga iznenađenja koja će već u prvim mjesecima 2015. godine oduševiti čitatelje i partnere. Neka od njih su zasigurno i portal za zabavu te portal za nešto ozbiljniju publiku, a najzanimljivija novost je i redizajn portala 24sata.hr koji osim vizualnih promjena uključuje i neke nikad do sada u Hrvatskoj viđene funkcionalnosti, a detalje ćemo vam otkriti u siječnju.
Istraživanje gemiusAudience
Istraživanje gemiusAudience prati posjećenost hrvatskih web stranica. U istraživanju sudjeluje oko 130 hrvatskih stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi: http://www.audience.com.hr/.
>> Styrija i dalje bez premca na digitalnom tržištu, ordinacija.hr rasla čak 43%
vl nemoj se busati u prsa. Ako smo mi pogledali stranice. Ne znaci da citamo vase iskrivljene i lazne nebuloze i dezinformacije....kojih je Previse!!!!! kolinda hvala sto si me nakon 2 dana odblokirala! Ja bih tebe rado pohvalio ali na na zalost nemam zasto!