ideja

Poslovna ideja - bjelovarski liječnik iznajmljuje božićne jelke

Lončar
Damir Špehar/Pixsell
21.12.2010.
u 10:30

Mnogi bi željeli živo božićno drvce, ali ih ne kupuju jer ne znaju kamo s njima nakon Božića – tvrdi K. Lončar

Ostvariti punu simboliku Božića, učiniti ga zelenijim i pritom sačuvati okoliš – upravo sve to uključeno je u zgodnu poslovnu ideju mladog i poduzetnog bjelovarskog liječnika Krešimira Lončara. Baveći se 10-ak godina prodajom rezanih i živih božićnih drvaca, Krešimir je zaključio da bi posao mogao biti još unosniji ako bi u uobičajenu ponudu uvrstio i iznajmljivanje živih borova u teglama, čime se u Hrvatskoj dosad nitko nije bavio.

– Još kao srednjoškolac, a kasnije i kao student prodavao sam po zagrebačkim tržnicama božićna drvca koja moj otac već 20-ak godina uzgaja u okolici Bjelovara i već tada sam primijetio da su ljudi jako zainteresirani za živa božićna drvca. No ne kupuju ih zbog problema poput dovoza, brige oko njih, pravodobnog vraćanja u prirodu i primanja nakon zasađivanja – ističe Krešimir, objašnjavajući kako je uopće došao na ideju o iznajmljivanju.

Okupivši ekipu u koju su uključeni poznanici, prijatelji i posebno obitelj na koju se ponajviše oslanja, Krešimir je ove godine krenuo u realizaciju ideje o iznajmljivanju.

Zagreb u prvom planu

Računajući da su mu potrebna samo minimalna ulaganja, te da zasad nema konkurencije, odlučio je tržištu ponuditi novu uslugu nadajući se pozitivnim reakcijama. Za početak se najviše bazirao na tržište Zagreba u kojem zbog liječničke specijalizacije trenutačno i živi.

– Zbog veličine tržišta tu smo bili najsigurniji da će građani prepoznati i prihvatiti našu ideju – objašnjava Krešimir.

Prva iskustva govore da je dobro i mudro procijenio, te da su Zagrepčani itekako zainteresirani za novu vrstu usluge. To, uostalom, i ne čudi jer iznajmljivanje borova, tvrdi Krešimir, ima brojne prednosti.

– Živo drvce u tegli ima neusporedivo bolji miris od rezanog drvca, te se ne suši i ambijentu daje posebnu energiju – ističe manirom iskusnog znalca. Za razliku od umjetnog plastičnog ili rezanog umirućeg, dodaje, živo drvce u potpunosti je u skladu s porukom rađanja novog života koje Božić među ostalim simbolizira.

Tlaka zbog iglica

Krešo i njegovi pomagači svakako su računali s tim da za mnoge kupnja božićnog drvca na svojevrstan način predstavlja određeni stres koji bi rado izbjegli ako im se ponudi odgovarajuće rješenje.

– Zahvaljujući dostavi na adresu u vrijeme koje njima odgovara, građani su pošteđeni one strke i kupnje u zadnji tren, traženja parkinga, te čišćenja automobila i kasnije stana od opadajućih iglica, što je mnogima tlaka, koju zahvaljujući nama sada mogu vrlo jednostavno izbjeći – ističe poduzetni Krešimir.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije