pokrenula protagora

Postupak zbog diskriminacije učenika koji ne idu na vjeronauk

\'09.09.2010., Zagreb - Osnovna skola Pavleka Miskine koja se nalazi na Sv.Duhu jedna je od najderutnijih skola u gradu zagrebu, u kojoj se i dalje odrzava nastava, ravnateljica Vesna Vrbanovis zajedn
Žarko Bašić/PIXSELL\'
12.07.2012.
u 09:27

Zahtjev za mirno rješenje spora radi utvrđivanja i sprečavanja daljnje diskriminacije učenika osnovnih škola koji ne pohađaju vjeronauk usmjeren je protiv postojećeg nastavnog plana koji ne nudi alternativu vjeronauku

Udruga za zaštitu prava ireligioznih osoba i promicanje ireligioznog poimanja svijeta Protagora pokrenula je kod Županijskog državnog odvjetništva u Zagrebu pravni proces utvrđivanja diskriminacije učenika javnih osnovnih škola koji ne pohađaju nastavu vjeronauka te su time izloženi diskriminaciji.

Zahtjev za mirno rješenje spora radi utvrđivanja i sprečavanja daljnje diskriminacije učenika osnovnih škola koji ne pohađaju vjeronauk usmjeren je protiv nastavnog plana koji odobrava i provodi Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske, a Protagoru u slučaju zastupa odvjetnica Vesna Alaburić. Članovi udruge traže da se obvezni nastavni plan nadopuni predmetom koji će biti alternativa vjeronauku.

– Diskriminacija je stavljanje u nepovoljniji položaj bilo koje osobe zbog njezine vjere, političkog ili drugog uvjerenja ili pak razloga koji se smatra rasnom diskriminacijom u općem smislu riječi. Učenici koji ne žele odabrati (katolički) vjeronauk kao izborni predmet zbog svojih vjerskih, svjetonazorskih ili drugih uvjerenja stavljeni su u nepovoljniji položaj u odnosu na učenike koji pohađaju vjeronauk. Oni određeni broj sati provode u školi bez ikakvih odgojno-obrazovnih sadržaja. Ti su učenici, prema tome, diskriminirani u smislu Zakona o suzbijanju diskriminacije – navodi se u zahtjevu udruge koji je, između ostalih, poslan i na adrese premijera Zorana Milanovića, ministra znanosti, obrazovanja i sporta Željka Jovanovića te pravobraniteljice za djecu Mile Jelavić.

Komentara 30

ZE
.zeitgeist.
10:00 12.07.2012.

Vjeronauk stvarno nema što raditi u školama. Ako ste ga već uveli, onda ga provodite tako da se ne ometa školska nastava i da se ne diskriminira nikoga. Kao "izborni" pradmet, ne bi trebao biti ocjenjivan, trebao bi biti predavanan ili "nulti" sat ili sadmi.

OB
-obrisani-
10:20 12.07.2012.

12.07.2012. u 10:00h .zeitgeist. je napisao/la: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ako tebi netreba vjeronauk u školi a imaš nekog u školi lijepo ga nešalješ na vjeronauk i riješen problem , ! Pa neće nam manjina određivati kako da odgajamo djecu !ako da odgajamo djecu !

TO
Toni50
09:54 12.07.2012.

Potpuno su u pravu podnosioci zahtijeva za alternativu vjeronauku... Ako se nađe dobro riješenje vidjet če se kroz izvjesno vrijeme da vjeronauk se može odraditi u roku par sati kao neki seminar i amen; te da nije veča potreba kod kod današnjeg modernog čovjeka .. Pa bio on i najzaostaliji balkanac ! Potrebu za molitvom i daljnom vjerom neka ide slobodno u crkvu ako netko želi i neka ne izlazi iz nje; znamo a doma ako se ne moli barem 10 puta na dan i po deset sati slabiji i griješniji je od najobičnijeg muslimana i vjernika u Alaha !

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije