Istraživanje

Potrošači u trgovačkim lancima prednost daju domaćoj robi, a najčešće kupuju u Konzumu

Trgovina trgovački centar
DPA/PIXSELL
13.05.2016.
u 00:15

Kupci nemaju naviku mijenjanja proizvoda na koje su navikli, a kvaliteta im je važnija od cijene, pokazala je online anketa MSA Adria.

Manje proizvoda, ali češće se kupuje u Kozumu, a kad su veliki i povremeni šopinzi posrijedi, u Lidlu i Kauflandu, pokazalo je istraživanje Online panela MSA Adria od 9. do 11. svibnja o potrošačkim navikama hrvatskih građana u trgovačkim lancima.

Čak 26% kupaca Konzuma izjavljuje kako tamo kupuju svaki ili gotovo svaki dan, u Lidlu i Kauflandu 10%. Jednom do dva puta mjesečno u Lidlu zato naveliko kupuje 35% kupaca, a u Kauflandu 22%.

Svježe meso u trgovačkim lancima kupuje 70% građana, ribu i morske plodove 50%, a tzv. zdravu hranu 60% građana. Velik broj njih kupuje i igračke (oko 52%), kozmetiku (53%) te posuđe i kuhinjski pribor (65%).

Prednost hrvatskim proizvodima pri kupnji daje 55% ispitanika, a toliko njih stavlja i kvalitetu ispred cijene. S druge strane, za 35% ih je cijena odlučujuća pri kupnji.

Više od 50% kupaca prije odlaska u trgovinu radi popis stvari koje planira kupiti, a oko 30% njih kupuje i ono što nisu planirali. 

>>Svaki sedmi kruh i pecivo smrznuti stižu iz uvoza, trgovački lanci samo ih dopeku

Komentara 6

Avatar deziderij
deziderij
07:34 13.05.2016.

Još jedna u nizu prevara na tipično hrvatski način. Statistikom, koja je točan broj netočnih podataka, nastoji se stvoriti slika kako sitnobezubi hrvatski puk konzumira ( I to baš i najviše u Konzumu ) zdravu domaću hranu. Slika je ipak malo drukčija, da ne kažem posve drukčija, i da većina pojma nema što zapravo jede. Uglavnom je sve iz uvoza pa tako i u Konzumu. Lažno reklamiraju da prodaju domaće i u to sam se osobno uvjerio u nekoliko navrata. Zamislite samo onu kauflandovu floskulu "SVE IZ LJUBAVI PREMA HRVATSKOJ". Tko normalan može povjerovati u takvu bezočnu i bezobraznu laž ? Pa to je još i uvreda za zdrav razum. Trgovačkom lobiju i, općenito trgovcima, profit je zlatno tele kojem se jedino klanjaju a šuplje priće o kvaliteti i domaćem proizvodu koje plasiraju širokim narodnim masama su tek špreha za one najnaivnije. Blago onima koji vjeruju.

ST
stefj
09:36 13.05.2016.

Hm, Hrvatsko ili ne, to je pitanje što se može smatrati Hrvatskim. Da li ako ima ime Hrvatske firme na proizvodu ili je pakirano u Hrvatskoj ili raste u Hrvatskoj... Konzum ima prednost jer ima puno malih dućana, te se većina dnevnih potreba kupuje tu. No za veći shopping građani idu u veće centre, te je tu pitanje da li u Superkonzum, Metro ili Lidl... Meni osobno stvari u Lidlu nisu dobe, osim možda krpica za zelje. Sve ostalo ne valja. Interspar ili superkonzum su mi bolji, a npr. Pik-ovo svježe meso mi je najbolje (od ovoga što se kupuje u centrima)... U veću kupnju idem u Metro, tamo ima dovoljno veliki izbor i domaćih i stranih stvari. Osim toga naručujem preko Interneta mada je nešto skuplje, ali ne trošim vrijeme i ne kupim ništa povrh onoga što mi treba...

BS
Bijela_Sova
09:10 13.05.2016.

hehe, konzum zaobilazim, jedino ako baš baš moram ulazim u njega. Meso abnormalno skupo, naresci abnormalno skupi, povrće i voće redovito smrznuto i loše, proizvodi na policama 90% samo iz Todorićevih postrojenja (a ima falabogu 2/3 hrvatske), ali se zato ti proizvodi proizvode i pakiraju u BiH ili SRbiji, kao npr. LEDO povrće.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije