PROMO

Predstavljeni rezultati projekta „e-Poslovanje“

Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva
18.10.2022.
u 11:10

Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva (SDURDD) predstavio je na nedavnoj konferenciji u Zagrebu rezultate četverogodišnjeg projekta „e-Poslovanje“ koji omogućava jedinstveni pristup javnim elektroničkim uslugama za poslovne korisnike.

SDURDD projekt „e-Poslovanje“, vrijedan 50.983.989,90 kuna, provodi u suradnji s Financijskom agencijom (Fina) te Agencijom za podršku informacijskim sustavima i informacijskim tehnologijama (APIS IT), kao projektnim partnerima. Projekt je u potpunosti financiran iz Europskog socijalnog fonda.

Projekt „e-Poslovanje“ olakšava poslovanje poslovnim subjektima, a među uslugama koje javnopravna tijela pružaju poslovnim korisnicima, nalaze se i usluge e-Ovlaštenja, e-Autoškole, izdavanje uvjerenja da se ne vodi kazneni postupak, dostava elektroničkih isprava za registraciju vozila u RH te jedinstvena informacijska točka - sustav katastra infrastrukture.

Konferenciju je otvorio Nikola Modrušan, načelnik sektora za razvoj digitalne infrastrukture Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva koji je tom prilikom istaknuo: „Platforma e-Poslovanje predstavlja svojevrsno proširenje sustava e-Građani i namijenjena je svim oblicima poslovnih subjekata - tvrtkama, obrtima, OPG-ovima, udrugama i drugim neprofitnim organizacijama, kao i osobama koje obavljaju slobodne djelatnosti i sporedna zanimanja. Ključna uloga je omogućiti poslovnim subjektima brzu, efikasnu i jednostavnu komunikaciju s tijelima javne uprave, te povećati dostupnost samih e-usluga na portalu e-Građani. Naš zajednički cilj je digitalizirana javna uprava koja je temelj za daljnji razvoj konkurentnog, inovativnog i digitalnog društva i gospodarstva.“

Okupljenima su se obratile i predstavnice partnerskih institucija – Andreja Kajtaz, direktorica Sektora digitalnih rješenja Fine koja je tom prilikom izjavila: „Za potrebe projekta e-Poslovanje, komponenta NIAS nadograđena je novim funkcionalnostima koje omogućavaju autentifikaciju i autorizaciju korisnika prilikom pristupa i korištenja e-usluga namijenjenih i poslovnim subjektima. Dosadašnja praksa upravljanja pristupnim pravima putem šaltera institucija, unaprijeđena je naprednim digitalnim mehanizmima koji ovlaštenim osobama omogućavaju samostalno upravljanje pristupnim pravima kroz sustav e-Ovlaštenja. Nadogradnjom NIAS-a i e-Ovlaštenja kroz projekt e-Poslovanje, zaokružen je cjelokupni proces interakcije građana i poslovnih subjekata s javnom upravom, a sve veći broj poslovnih korisnika govori sam za sebe o uspješnosti ovog projekta“ te Maja Širić, izvršna direktorica Sektora poslovnih operacija APIS IT-a, koja je istaknula: „Korisnički pretinac koji je APIS IT razvio u sklopu projekta e-Poslovanje odsada će biti jedinstveno mjesto za sve poruke javne uprave bilo da je riječ o fizičkim osobama ili poduzetnicima koji će jednostavnim odabirom prikaza imati pregled interakcije s tijelima javne uprave. Uz novu web i mobilnu aplikaciju za korisnički pretinac, dodatnu vrijednost projekta predstavlja izgradnja modernog i sofisticiranog sustava poslovnog izvještavanja koji će biti temelj za sve buduće odluke o daljnjem razvoju digitalnih usluga javne uprave.“

Rezultate projekta „e-Poslovanje“ predstavio je Dražen Božić, voditelj projekta e-Poslovanje pri Središnjem državnom uredu za razvoj digitalnog društva. Osnovni cilj uspostave sustava e-Poslovanje je dodatno unaprijediti poslovnu klimu u Republici Hrvatskoj i olakšati poslovanje kroz jačanje učinkovitosti javne uprave.

Projekt doprinosi administrativnom rasterećenju poslovnih subjekata kroz elektroničku komunikaciju s javnom upravom, štedi njihovo vrijeme i novac te povećava dostupnost samih usluga jer je e-usluga dostupna svima pod jednakim uvjetima, bez obzira na lokaciju poslovanja ili uređaj koji se koristi.

Projekt je sufinancirala Europska Unija iz Europskog socijalnog fonda. Sadržaj materijala isključiva je odgovornost Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije