Predstavništvo zrakoplovne kompanije Turkish Airlines u Hrvatskoj nije u svom poslovanju osjetilo lanjski pad turskog turizma, a ove godine očekuju i više putnika nego lani na letovima iz Hrvatske i prema Hrvatskoj, ističe generalni direktor tog predstavništva Ugur Cantimur.
Napominjući kako od otvaranja predstavništva u Zagrebu 1998. gotovo svake godine bilježe određeni porast prometa, Cantimur ističe da su ponosni što su temeljem glasova putnika ove godine ponovo, šesti put za redom, izabrani za najbolju avio kompaniju u Europi.
"To je odgovornost da i ove godine budemo još bolji. Unatoč smanjenom broju putnika na letovima za Tursku i Istanbul, očekujemo da ćemo kao i lani to kompenzirati letovima iz Hrvatske prema drugim destinacijama, većinom na Daleki istok i Ameriku, odakle s nama dolazi i velik broj putnika u Hrvatsku", kazao je Cantimur za Hinu na nedavnom predstavljanju predstojećeg međunarodnog sajma turizma Place2Go u Zagrebu, čiji su dugogodišnji partner.
Ta nacionalna turska avio kompanija iz Zagreba leti 14 puta tjedno ili dva puta dnevno prema destinacijama na Dalekom istoku i u SAD, a od prošlogodišnjeg svibnja lete svaki dan u tjednu i iz Dubrovnika.
"Jako smo zadovoljni letovima iz Dubrovnika, za koje se također, kao i za one iz Zagreba, nadamo da će ove godine imati više putnika nego lani, pogotovo što ove godine u srpnju uvodimo i letove iz Hrvatske za Pukhet/Tajland, a nakon što smo već početkom ove i krajem prošle godine uveli letove za Havanu i Karakas te Sejšele i Zanzibar", otkriva Cantimur ističući da ukupno ta kompanija leti na 296 destinacija, što je najviše među svim kompanijama u svijetu.
Prema zadnjim podacima iz te kompanije, Turkish Airlines je prošle godine od siječnja do studenog ukupno prevezao 58,3 milijuna putnika, što je njih oko 1,7 milijun više nego u istom vremenu 2015., pri čemu je broj korisnika na domaćim letovima porastao za oko 4 posto, a na međunarodnim za oko 2 posto.
>>Reagiranje Turkish Airlinesa na vijest objavljenu na Vecernji.hr