Svih 170 djelatnika gradskog komunalnog poduzeća Čakom moralo je, pod punom materijalnom i kaznenom odgovornošću, potpisati izjave o tome odgovara li adresa na kojoj žive onoj koja je navedena na osobnoj iskaznici. Na taj način uprava Čakoma pokušava stati na kraj prijavljivanju lažnih adresa mjesta stanovanja kojima su neki djelatnici pribjegavali kako bi naplatili veće putne troškove!
Na problem isplate putnih troškova dvoje djelatnika koji su prijavili jednu, a žive na drugoj adresi, upozorila je i Državna revizija, a zbog sumnji u nesavjesno poslovanje gradski vijećnik HDZ-a Željko Jakopec najavio je na sjednici Gradskog vijeća i prijave Državnom odvjetništvu i Uskoku.
– U nalazu Državne revizije ne postoji osvrt na probleme u isplati putnih troškova, a Čakom brine o tome da se putni troškovi isplaćuju prema propisima i zakonima. Nije mi poznato ima li ikakvih pretjerivanja ili ikakvih nedozvoljenih postupanja – kazala je direktorica Snježana Tkalčec-Avirović da bi, nakon što je Jakopec spomenuo dvoje djelatnika Čakoma koji koriste druge adrese samo da bi dobili veće putne troškove, potvrdila da je nepravilnosti bilo, ali da su već ispravljene. Jakopec upozorava da su putni troškovi tim djelatnicima isplaćivani punih pet godina. Jednom djelatniku u osobnoj iskaznici kao mjesto stanovanja piše Gračac, a kad je došao raditi u Čakom, dao je izjavu da stanuje u Mačkovcu, pa su mu prema tome isplaćivani i putni troškovi.
– Kod njega postoji drugi problem koji se odnosi na Poreznu upravu i njegove osobne prihode, i on je s time upoznat. U drugom slučaju osobna iskaznica glasila je na Strahoninec, a djelatnica stanuje u Čakovcu. Zar vi mislite da bi direktor Čakoma morao za svakog pojedinog radnika znati gdje je prijavljen, gdje mu je mjesto boravišta, i ima li odstupanja od stvarnog mjesta stanovanja? Mislim da ne mora to znati – uzvratila je S. Tkalčec-Avirović.
Problemi s putnim troškovima uočeni su i kod obračuna koji se usklađuje s cijenama mjesečnih autobusnih karata. Službenica Čakoma nije vodila računa o ažuriranju cjenika, na što su revizori također upozorili. Napravljeni su novi obračuni, pa će dio radnika koji su oštećeni dobiti, ili su već dobili, razliku od ukupno 9000 kuna, a dio ih mora vratiti novac u blagajnu tvrtke. Riječ je o iznosu od 22.000 kuna.
U Osijeku su to lijepo rješili. Prisjetite se!