Večernji list od danas na kiosku košta 12 kuna. Na ovaj tržišno nepopularan, a s poslovnog aspekta neizbježan potez odlučili smo se iz nekoliko razloga. Globalni poremećaji u opskrbnim lancima, koji pritišću svjetsku ekonomiju, uzrokovali su nestašicu proizvoda i porast cijena repromaterijala. Taj negativni trend, prije svega uzrokovan drastičnim pandemijskim mjerama zatvaranja, nije zaobišao ni Hrvatsku koja je duboko integrirana u europske pa i svjetske ekonomske i financijske tokove.
Svjedoci smo naglog rasta maloprodajnih cijena proizvoda široke potrošnje, što je izravna posljedica rasta cijena energenata i sirovina. Unatoč sveopćoj digitalizaciji, vaše omiljene novine i dalje se tiskaju na novinskom papiru, a njegova cijena u posljednjih je godinu dana višestruko porasla. Na to izdavači, jednako kao i opskrbljivači plinom i drugim energentima, nažalost, ne mogu utjecati. Poslovnoj odluci o podizanju maloprodajne cijene Večernjaka opirali smo se godinu dana.
Međutim, sada ju je bilo nužno donijeti kako bismo mogli nesmetano nastaviti raditi ono što najbolje znamo – proizvoditi kvalitetan medijski sadržaj. No potrudili smo se da naši čitatelji ne budu nimalo zakinuti. Štoviše, od danas, pa potom svaki petak, uz Večernjak čitatelji mogu uživati u još raskošnijem, sadržajno i tematski bogatijem TV prilogu Ekran koji sad izlazi na 100 stranica i u većem formatu. Potrudili smo se i nagraditi sretne čitatelje pa tako, kupujući Večernjak, ovih dana možete osvojiti novi automobil Hyundai Konu.
Vjerni Večernjakovi kupci i pretplatnici znaju da smo u posljednje dvije godine znatna sredstva investirali u podizanje kvalitete sadržaja, nudeći na tržištu jedinstven novinski proizvod subotom i nedjeljom. Povećali smo i produkciju raskošnih povijesnih specijala – posljednji u nizu je magazin o Žumberku, kolijevci hrvatskih grkokatolika i nepobjedivih uskoka, a u pripremi su mnoga iznenađenja koja će vjerni čitatelji Večernjaka dobiti na dar.
Večernji list godinama je među najstabilnijim i najutjecajnijim medijskim kućama u Hrvatskoj. Koliko god uloga medija poput Večernjaka bila važna za razvoj društva, demokratsku stabilnost i kulturnu raznolikost, i mi smo proizvod koji se prodaje i u konačnici ovisi o tržišnim silnicama. Svjesni toga, naša misija i dalje će biti proizvodnja najkvalitetnijeg sadržaja i konstantan rad na unapređenju njegove kvalitete. Jesmo li u tome uspješni, presudit će čitatelji.
Ovog tipa bi više od cjene toaletnog papira,trebale brinuti sudske tužbe podnesene na njegovo ime u međjunarodne sudove.