Nadzorni odbor Brodosplita na današnjoj je sjednici, održanoj iza zatvorenih vrata, kako doznajemo, raspravljao o tekućem poslovanju, najavljenom drugom natječaju za privatizaciju škvera i planovima proizvodnje.
Naručeno 8 brodova
NO brodogradilišta prihvatio je izvješće o financijskom poslovanju Brodosplita u prvih šest ovogodišnjih mjeseci iz kojeg je vidljivo da su se gubici sveli u nekakve “razumne okvire”. Počelo se znatno racionalnije poslovati, vodeći računa o svakoj kuni i o svakom radnom mjestu.
Splitsko brodogradilište u knjizi narudžbi trenutačno ima ugovorenu gradnju osam brodova. Škverani naglašavaju kako bi za “nekakvu” stabilnost, odnosno zapošljavanje kapaciteta za sljedeće dvije godine, do konca 2009. morali ugovoriti gradnju još dva plovila. Inače, ove će godine isporučiti četiri novogradnje.
Čekaju Polančeca
- Privatizaciju, odnosno najavljeno raspisivanje drugog kruga natječaja za prodaju, svakako treba odgoditi jer bi to u ovom trenutku bilo ubojstvo za Brodosplit - poručuje Zvonko Šegvić, predsjednik Nezavisnog sindikata Brodosplita i član NO-a.
Ističe da je mogući stečaj, kojeg se boje i u Sindikatu metalaca Hrvatske koji je organizirao potpisivanje peticije za spas škvera, za državu puno skuplji od poslovanja. Škverani još čekaju sastanak s ministrom Polančecom.
“Privatizaciju treba odgoditi jer je to ubojstvo za Brodosplit”
Splitski brodograditelji i njihovi sindikalni čelnici ističu kako je za državu stečaj triput skuplji od poslovanja. Za stabilnost bi do kraja godine trebali ugovoriti dva plovila.
Komentara 4
privatizacija brodogradilista je jedina moguca opcija za spas brodogradilista i prema tome treba je nastaviti
Privatizaciju ne treba odgađati jer je to bure bez dna,i može državu odvući u još veći glib.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Daljnju privatizaciju brodogradilišta treba zaustaviti, jer to je strateški inters opstojnosti brodogradnje koja ima svoj dugogodišnji prepoznatljiv Brend i šanse su ogromne samo neka se uklone pohlepne šape kojima su položaji brodogradilišnih nekretnina važnije od samog opstanka brodogradnje.