Uhićena četvorica iz HAC-a i direktor “Skladgradnje”

Problematični HAC: Gradili ceste i stvarali afere

Željko Kandžija
26.11.2009.
u 20:46

Cijena ceste Zadar-Gaženica, popularno nazvane Kalmetina, s planiranih 250 milijuna kuna narasla je na fantastičnih 660 milijuna kuna.

Veljača 2004.
Izlaz s autoceste za Sanaderovo selo

Godine 2004. Vlada Ive Sanadera naložila je Hrvatskim autocestama, suprotno svim dotadašnjim planovima, da izlaz s autoceste sagrade u dolini Vučevica u splitskom zaleđu. Jedini razlog za gradnju tog izlaza, vrijednog 80 milijuna kuna, bilo je obližnje selo Dugobabe odakle podrijetlo vuče tadašnji premijer Sanader.

Ožujak 2007.
Preskupa Kalmetina obilaznica

Cijena ceste Zadar-Gaženica, popularno nazvane Kalmetina, s planiranih 250 milijuna kuna narasla je na fantastičnih 660 milijuna kuna. Objašnjenje za poskupljenje od 160 posto bilo je jednako fantastično – u financijsku konstrukciju nije bio uvršten otkup zemljišta! Pretpostavlja se da je izgradnju te ceste sa 300 milijuna kuna financirao HEP nepotrebnim otkupom elektroenergetske infrastrukture uz autoceste.

Srpanj 2009.
Poslove na natječaju davali najskupljima

U srpnju je otkriveno da je HAC posao zaštite instalacija dao Dalekovodu iako je na natječaju dao upola skuplju ponudu od Montmontaže. Dalekovod je za taj posao tražio 43 milijuna kuna, a Montmontaža 27 milijuna.

Rujan 2009.
Plaća i službeni auto kao nagrada za nerad

Josip Pocrnić više od tri godine dobivao je plaću vozača u HAC-ovu sektoru održavanja te koristio službeni automobil kojim je prelazio i po 50 tisuća kilometara godišnje iako se gotovo nikad nije pojavljivao na poslu. Premda su sindikati nekoliko puta upozoravali upravu i Nadzorni odbor na njegov slučaj, ništa mu se nije dogodilo dok cijela priča nije objavljena u medijima. Ubrzo nakon toga smijenjen je šef NO-a Zdravko Livaković.


Goran Legac

Lovrinčevićev kadar

U HAC-u je obnašao dužnost direktora sektora za građenje, a na tu ga je dužnost 2006. godine postavio Marijo Lovrinčević. Po zanimanju je inženjer građevine.

Jurica Prskalo
U HAC-u od lani

Lani je imenovan predsjednikom uprave HAC-a, a s te je funkcije nedavno smijenjen. Radio je u Autocesti Rijeka-Zagreb te je bio zaposlen i u splitskom Konstruktoru.

Marijo Lovrinčević
Izbačen iz HDZ-a

U HAC-u je proveo tri godine, a rad su mu obilježile afere. Zbog podrške predsjedničkom kandidatu D. Primorcu nedavno ga je splitski HDZ izbacio iz stranke.

Željko Kandžija
Operativac na terenu

Bio je glavni inženjer za tunele u HAC-u. Po zanimanju je inženjer građevine. U vrijeme gradnje autoceste A1 bio je jedan od glavnih operativaca na terenu.

Slaven Žužul
Dobivaju poslove

S bratom Jozom vlasnik je tvrtke Skladgradnje. Rodbinski su povezani s bivšim ministrom Miomirom Žužulom pa su prozivani da poslove dobivaju po političkoj vezi.

Ključne riječi

Komentara 39

MB
mr_brown
10:48 27.11.2009.

HDZ je opljačkao našu domovinu! Nema se više gdje uzeti

OB
-obrisani-
21:20 26.11.2009.

ma nije nikakav problem, hrvatima je zadovoljstvo plačati namete za daljnu pljačku BANDE LOPOVSKE!!! ma šta bi bio problem, hrvati su KMETOVI ili hadesmećari !!!

PO
Polarus
22:49 26.11.2009.

Koliko je toga kalmeta pospremio u svoj džep ?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije