Prodaja Podravkine mineralne vode Studenca drastično je pala nakon što je menadžment tvrtke najavio prodaju programa pića. Prema neslužbenim informacijama, pad prodaje u lipnju bio je veći od 25 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine. Odluku o prodaji programa pića šef uprave Zvonimir Mršić obznanio je 20. lipnja, najavivši kako će do konca srpnja Podravka raspisati natječaj za prodaju brendova Studenac, Studena i Lero te pogona u Lipiku i Rijeci, gdje se oni proizvode. Obrazložio je kako taj program, uz pekarski i smrznuti asortiman, tvrtki donosi višemilijunske gubitke te kako se nada da će ga preuzeti netko tko će ga znati voditi bolje nego Podravka. Ta je objava stigla uoči sezone u kojoj se pića prodaju najbolje, što je već naišlo na kritike stručnjaka za takav biznisa. Kazali su da se tako lošim tajmingom objave odluke o prodaji programa pića destabiliziraju kupci i potrošači.
- S obzirom na to da je odluka o izlasku iz poslovnog programa pića donesena 20. lipnja, ne može se govoriti o tome da navedena odluka ima utjecaja na poslovni rezultat tog programa - poručili su iz Podravke i dometnuli kako će nakon sjednice NO-a zakazane za četvrtak objaviti poslovne rezultate.