Europska komisija izradila je kartu devet novih prometnih koridora koji bi trebali poslužiti kao "ekonomski krvotok" za slobodan protok roba i putnika diljem EU. Hrvatska je na toj karti obuhvaćena samo manjim dijelom – od Rijeke preko Zagreba do mađarske granice – na tzv. mediteranskom koridoru koji se proteže od Pirenejskog poluotoka sve do granice Mađarske i Ukrajine. Investicije na spajanju zasad nespojenih dijelova ove mreže od devet prometnih koridora trebale bi iznositi oko 250 milijardi eura, a EU je u proračunu od 2014. do 2020. osigurao 26 milijardi eura.
Među devet novih europskih cestovnih i željezničkih koridora nijedan ne ide južno od Rijeke, iz čega proizlazi da u strateškom smislu Europi nije toliko važan koridor moguće jadransko-jonske autoceste. S takvim koridorom i projekt pelješkog mosta imao bi više smisla iz najšire perspektive EU, ali EU takav koridor nije ucrtao u jučer objavljenu mrežu.