Prvi puta u svjetskoj politici, koliko je meni poznato, promjene traži, zagovara i želi vidjeti politička opcija koja vlada, a da o promjenama, pak ne govori oporba koja valjda želi mijenjati politiku prethodnika, pa zato i želi na vlast, dio je komentara Danka Plevnika, karlovačkog publiciste, na predizbornu kampanju za karlovačkog gradonačelnika. HDZ-ov Damir Jelić, naime, ima novi plakat na kojem je ilustracija budućeg hotela uz Koranu i uz koji govori o promjenama koje u svom gradu želi vidjeti.
Hvali se tuđim projektom
– Jelić se hvali tuđim projektom, a i imaginarni je hotel nacrtan na krivoj poziciji uz slap, dakle to je laž. No, osim što čovjek koji je na vlasti u gradu šest godina govori biračima o promjenama koje želi vidjeti, niti u prvom krugu stranka nije imala bolji slogan. Na velikom ‘bilbordu’ uz ceste, uz koje se birači ne zaustavljaju da bi pročitali pisanu poruku, ima nacrtanu krivulju koja, zapravo, opada, što i nije dobra poruka.
No, iako je riječ o apsurdnoj i besmislenoj kampanji, to im neće naštetiti, glasačima stranke to nije važno, jer su njihovi birači izgubili logičan kompas - dodaje Plevnik. Niti Josip Benčić iz SDP-a nema bolji odnos prema biračima. Po Plevniku, on bi trebao tražiti promjene i radikalizirati kampanju.
Kasni sa kampanjom
– S kampanjom je trebao početi kada je preuzeo stranku, a ne sada. Nije se nametnuo kao legitimna alternativa, kao artikulirana opozicija. Njegove kritike u kampanji, stoga, sada izgledaju samo kao predizborne parole, a ne kao upozorenje na stvarne probleme i na dubinu kolapsa grada pod vodstvom ove političke opcije - dodao je Plevnik. I Nikola Vuljanić smatra da je HDZ-ov slogan ‘budite dio promjena’ ironičan i na rubu bezobrazluka.
– Želim vjerovati Jeliću da će sada okupiti stručnjake, bez obzira na stranke oko Strategije razvoja grada, ali pitanje je zašto je čekao sve ove godine. Benčićev je problem što je nedovoljno prepoznatljiva osoba u gradu. To je pokazao i prvi krug glasovanja – kaže Vuljanić.