VELIKI USPJEH

Prvi ovogodišnji lav iz Cannesa za Hrvatsku stiže za kampanju 'Priča koja vrijedi svakog slova'

Marodi
Foto: Domagoj Kunić
1/4
17.06.2024.
u 16:16

Međimurska popevka ponosni je nositelj UNESCO pečata, a od sada ju krasi prestižna nagrada komunikacijske industrije iz Cannesa

Kampanja "Priča koja vrijedi svakog slova“ za klijenta Marodi, pod vodstvom agencije Bruketa&Žinić&Grey i uz sudjelovanje Komunikacijskog laboratorija, nagrađena je na najprestižnijem festivalu posvećenom komunikacijskoj industriji nagradom Cannes Lions. U okviru kampanje ručno je napravljena zbirka od pet knjiga, a svaka knjiga sadrži točan broj slova za stihove jedne Međimurske popevke u obliku abecedne tjestenine za juhu.

"U ovoj kampanji nije riječ samo o tjestenini, niti o pjevanju tradicijskih pjesama. Ovo je kampanja koja govori o pripadanju i ljubavi: ljubavi prema svojoj obitelji, prijateljima i onom malom dijelu svijeta koji smatrate svojim", naglasio je Nikola Žinić, voditelj kampanje ispred agencije Bruketa&Žinić&Grey te dodao: "Iza ove jednostavne, a genijalne kampanje stoji veliki tim. Držeći u ruci malu kutiju s točnim brojem slova jedne popevke osjećate pažnju koju smo joj pridali i tako materijalizirali krhkost baštine koja nam lako može izmaći ako ne brinemo o njoj“.

Festival Cannes Lions održava se od 1954. godine, a osvajanje nagrade na njemu smatra se vrhuncem priznanja u komunikacijskoj industriji. Naglasak je na radovima koji imaju značajan utjecaj na društvo, kulturu i ekonomiju. Tjestenina iz Nedelišća ovom nagradom postala je inspiracija svim malim brendovima da je svjetski uspjeh moguć uz strast i predanost.

"Želja nam je bila dati doprinos lokalnoj zajednici i to smo uspjeli proglašenjem Dana međimurske popevke. Kampanju smo pokrenuli s mišlju da tradiciju možemo najbolje čuvati kada ju prenosimo i živimo. Nagrada iz Cannesa značajno je priznanje kampanji, našem radu i svakako nas posebno veseli. Najveća zahvala našim zaposlenicima, ali i svim partnerima na projektu, posebno Zajednici hrvatskih kulturno umjetničkih udruga Međimurske županije (HKUUMŽ) i Međimurskoj županiji“, rekao je Antun Marodi iz tvrtke Marodi.

Na inicijativu lokalnog proizvođača tjestenine Marodi i Zajednice hrvatskih kulturno umjetničkih udruga Međimurske županije (HKUUMŽ), 28. studeni proglašen je Danom međimurske popevke. Upravo tog datuma 2018. godine međimurska popevka uvrštena je na UNESCO-ov Reprezentativni popis nematerijalne kulturne baštine čovječanstva.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije