Daruvar-Sirač

Putnici hvale autobus i broje dane do povratka starog vlaka

'Podravina-bilogora, 16.6.2010. Daruvar Veliki dio putnika veæ se navikao da umjesto vlaka po istoj cijeni voze autobusi Michael Palijan / VLM'
'Michael Palijan / VLM'
16.06.2010.
u 16:30

Prema sadašnjim najavama odgovornih iz uprave Hrvatskih željeznica Infrastrukture, pruga Daruvar-Sirač bit će obnovljena od kraja 2011. godine.

Prije mjesec dana nakon desetljeća prometovanja zadnji je put Daruvarom zatrubila sirena vlaka. Naime, HŽ je odlučio prugu Pčelić-Sirač zbog dotrajalosti i činjenice da je na pojedinim mjestima brzina kretanja vlaka bila i 20 kilometara na sat privremeno zatvoriti i preurediti. Umjesto vlaka uvedene su zamjenske autobusne linije prema istom voznom redu i cijenama. Putnici, građani i daruvarska gradska vlast novost su dočekali na nož strahujući da će privremeno postati trajno ukidanje vlaka.

Podijeljena mišljenja

Dok se pitanje budućnosti pruge još kristalizira, provjerili smo jesu li putnici zadovoljni zamjenskim prijevozom. Tihomir Nagy iz Maslenjače kaže kako udoban i klimatiziran autobus staje na željezničkoj stanici kao i vlak do sada.

- Cijena, trajanje vožnje i vozni red su ostali isti. Političari su obećali skoru obnovu za brzine do 60 kilometara na sat pa ćemo čekati - kaže Nagy, dodajući da mu je ipak vlak draži. Daruvarčanki Ruži Filipović ništa ne može vlak zamijeniti.

- Ako treba i zavjetovat ću se samo da se što prije vrati. Tisuću puta je bolji od autobusa - kaže R. Filipović. Među putnicima smo naišli i na Daruvarčane koji svakodnevno putuju u Viroviticu na studij. Dejanu Talošu (20) autobus odgovara, posebice jer je u sporom vlaku znalo biti jako vruće, dok su njegove kolegice dodale da je povremeno u autobusu velika gužva.

Troškovnik u izradi

Dok se u početku govorilo kako je promet putnika opao, u HŽ-u to demantiraju podatkom da je ostao prosjek od pedesetak putnika po autobusu. Za sada nema niti konkretnih informacija o obnovi te 56 kilometara duge pruge. Gradska vlast priželjkuje da se barem što prije obnovi 12 kilometara pruge Daruvar Sirač kako bi grad ostao pružno povezan s cijelom Hrvatskom.

U HŽ Infrastrukturi ističu da se radi troškovnik za novo kolosiječno gradivo, te planovi za djelomičnu obnovu i starim, a prioriteti će biti dionice Daruvar-Pakrac i Caglin-Pčelić.

Ako je vjerovati nedavnim najavama Branimira Jerneića, direktora HŽ Infrastrukture u Pakracu, pruga Daruvar-Sirač bit će obnovljena do kraja 2011. godine.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije