Na radost tisuća osnovaca s područja Vukovara, ali i drugih dijelova Hrvatske, donatori su i ove godine osigurali da tijekom cijele školske godine, svakog mjeseca, svi besplatno dobivaju dječji časopis Radost. Najveći je partner Adris, a u cijeli su projekt uključeni i HEP, PBZ Croatia osiguranje kao i Atlantic grupa. Mirela Posarić, ravnateljica OŠ Josipa Matoša, koju pohađaju djeca s teškoćama u razvoju, rekla je kako je dobro što besplatne primjerke Radosti dobivaju svi učenici kako ne bi bilo razlike.
– Da nema donatora, većina djece ne bi dobivala Radost jer im roditelji to ne mogu platiti. Radost učenicima u našoj školi dođe kao dodatni udžbenik iz kojeg uče. Imaju kvalitetne sadržaje, u boji su, tematski prate gradivo te nam obogaćuju nastavu – rekla je M. Posarić.
Potiče na razmišljanje
Stručna suradnica, knjižničarka u OŠ Mitnica Daria Benaković, dodaje kako Radost osigurava zanimljiv i edukativan sadržaj. Djeca se vesele što mogu slati svoje radove koji se objavljuju u nekom od sljedećih brojeva.
– Djeca su zavoljela Radost i redovito pitaju kad će sljedeći broj. Tekstovi su prilagođeni djeci, uvijek je nešto tematski obrađeno, a zastupljene su i mozgalice koje ih potiču na razmišljanje. Tu su i stripovi i posteri, njima svakako važniji sadržaj. Svatko pronađe nešto za sebe – rekla je Benaković. Iznimno je važno što djeca časopis mogu nositi i kući. Učiteljica iz OŠ Mitnica Helena Andabak ističe kako su se njezini učenici u dvije godine, otkako redovito dobivaju časopis naučili, na Radost i rad s Radosti.
Tekstove analiziraju
– Kada stigne novi broj, prekida se nastava na desetak minuta kako bi djeca prelistala časopis, pogledala postere i sve što je u njemu. Prvo čitaju stripove, ali ih zanima i sve drugo. U nastavi Radost nam je kao dodatni udžbenik jer je prilagođen i prati program. Najkorisniji nam je za hrvatski jezik kada čitamo tekstove pa ih analiziramo – rekla je Helena Andabak.
Govoreći o značenju časopisa Radost za djecu, Antonija Suton, pedagoginja OŠ Dragutina Tadijanovića, objašnjava kako takvi časopisi potiču dječju prirodnu radoznalost u smjeru učenja o općoj kulturi, međusobnim odnosima…
– Radost proširuje njihov spoznajni krug o svijetu u kojem žive pa je iznimno dobro i važno da djeca imaju mogućnost redovito čitati takve časopise, a ne samo pratiti svakodnevne medije, koji su prepuni negativnog – zaključila je Antonija Suton.