Pomalo smo razočarani. Na Sajmu ima stvari koje nemaju veze s djecom,
kao Zepter i voda Aquaviva. Došli smo s namjerom da djeci kupimo
tenisice, a nismo ništa našli. Jedini štand koji ima obuću je Bambi,
ali i oni imaju samo cipelice, ispričao nam je Darko Janković, koji je
planirao kupiti obuću za svoje troje malene djece na 3. dječjem sajmu i
4. sajmu za bebe koji su se proteklog vikenda održali u Areni Zagreb.
Minus - premalo popusta
Tih
problema nisu imali roditelji koji su u subotu već od 7 sati stajali u
redu na Velesajmu i čekali da se otvore vrata Rodine rasprodaje.
Stampedo na rabljenu obuću, odjeću, kolica, sjedalice, skafandere i
igračke u odličnom stanju započeo je u 9 sati, a sve se moglo kupiti za
svega 10 posto svoje tržišne vrijednosti.
– Uspjela sam naći
šestodijelna kolica za tisuću kuna. U dućanu su inače oko pet tisuća
kuna. Uz to sam još kupila i odjeću i izračunala da sam uštedjela
nekoliko tisuća kuna – veselila se mlada mama Maja Kovačić, koja je na
Rodinu rasprodaju došla po prvi put.
Istodobno, posjetitelje
Arene najviše su smetali mali sajamski popusti. Mnogi od njih došli su
samo prošetati, dok je djeci primarni cilj bio dobro se zabaviti te
poigrati s drugim najmlađim posjetiteljima.
Najmlađi su uživali
u brojnim programima i igrama s najmodernijim igračkama, dok su
roditelje morile druge brige. Mladu mamu Blaženku Čović zasmetali su
prodavači koji nisu znali ništa reći o onome što nude i prodaju.
–
Više o tim proizvodima znamo mi mame. Gledam jednu sjedalicu već duže
vrijeme i htjela bih je kupiti, ali informacije sam morala doslovno
čupati od prodavača – povjerila nam je mama Blaženka Čović.
Očito
da je recesija uspjela dotaknuti Dječji sajam, jer ni prodavači nisu
bili prezadovoljni prodajom i zaradom kojoj su se nadali u tri dana
Sajma.
Prilika u studenome
–
Jeftiniji proizvodi prodaju se jako dobro i takvi trgovci imaju posla.
Mi koji imamo malo veće cijene tu smo malo zakinuti. Možemo reći da smo
prodajom zadovoljni 40 posto – požalila nam se prodavačica na štandu
Flik Flak, gdje prodaju dječje satove.
S druge strane, Rodina
rasprodaja koja se održava četiri puta godišnje, potpuno je uspjela,
iako se radi o rabljenoj robi. Smiješno niske cijene nikoga nisu
ostavile ravnodušnim, pa su roditelji kući odlazili ruku punih
pretrpanih vrećica.
S djecom pod ruku roditelji su prebirali
po hrpama odjeće, prislanjali željene komade uz dijete i ako se činilo
da mu odgovara, nije bilo nećkanja. Odmah se uzimalo. Prvi put Roda je
ograničila visinu cijena koju prodavatelji mogu odrediti i time
osigurala povoljnu kupnju.
– Nije nam cilj zaraditi, već
pomoći svim roditeljima da jeftino kupe kvalitetnu odjeću i opremu. Ako
je majica u dućanu bila 100 kn, kod nas je 10 do 15 kn najviše – kaže
Iva Kasumović iz Udruge Roda. Sljedeća Rodina rasprodaja je 28.
studenoga na Velesajmu u paviljonu 7C.
Red za rabljeno i jeftino, novo i skupo za gledanje
Majice po 40, a kolica za tisuću kuna na Rodinoj rasprodaji izazvali gužvu, a Dječji i Sajam za bebe u Areni bili su raj za zabavu, ali ne i za povoljan šoping
Komentara 1
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Rodi sve pohvale, u njih i njihove dobre namjere niti ne sumnjam. S druge strane, Dječji sajam je zaista veliko razočarenje. I ja sam tražila obuću za dijete, ali papuče, i glupavo se ponadala da će ovdje biti izlagača s povoljnijim cijenama, ali nit jednoga nit drugoga. Jedino me razveselilo što je na sajmu ponovno bio štand Ornelle iz Osijeka koji imaju krasnih dječjih majica sa smiješnim natpisima. Valjda su to i drugi zamijetili, jer sam jedino kod njih vidjela gužvu. I Turbo Limač je imao kakav-takav popust i bespaltni DVD uz svaku kupnju. Ostali - niš koristi!!! Ona naporna životna i ostala osiguranja koja misle da ak vam u zamjenu za besplatni balon mogu uzeti sve podatke, pa do raznoraznih proizvođača dječje kozmetike koji istu nisu u stanju ponuditi kao tester. Jad i bijeda.