Monte Carlo, treći u seriji brodova za prijevoz automobila i kamiona,
koji 3. maj gradi za kompaniju NSC iz Hamburga, “otklizio” je u more.
Vlasniku će biti predan potkraj srpnja, s kašnjenjem od tri mjeseca,
što znači da su, prema ugovorenom, brodograditelji u “zoni penala” - po
danu 9500 američkih dolara. No, naručitelj još nije “potegnuo” to
pitanje, pa postoji nada da će se iznosodštete u izravnim pregovorima
smanjiti.
Na navoz s kojeg je porinuta grdosija sa 12 paluba, kapaciteta 4900
automobila, položena je kobilica teglenice za Vijadukt, prvog objekta
koji se gradi za budući Pelješki most. Teglenica će biti porinuta
potkraj kolovoza, a do 15. rujna bit će i potpuno opremljena, s
dizalicom nosivosti 600 tona i mogućnošću podizanja stotinu metara. -
To je prvi, ali i najveći takav objekt te namjene na Jadranu i početak
velikog posla za 3. maj - optimističan je predsjednik uprave Željko
Starčević.
Prema investitoru gradnje Pelješkog mosta 3. maj, Viktor Lenac i
Brodosplit nastupaju jedinstveno, kao konzorcij, koji bi trebao
preuzeti dio poslova u čeliku - gradnju 212 stupova teških ukupno 46
tisuća tona, a u II. fazi i dijelove konstrukcije gornjeg dijela mosta,
što je daljih 36 tisuća tona čelika.
No, Starčević je optimističan i zato što su u srijedu isplaćene plaće i
zato što je u završnoj fazi ishodovanje kredita, što će 3.maju
osigurati likvidnost i ostvarenje ovogodišnjeg poslovnog plana .
OPTIMIZAM U 3. maju stigle plaće, porinut car carrier, gradi se barža, stiže i kredit