Nezavisni kandidat i njegova bivša stranka u prvom tjednu studenog dobili su najviše minuta u programu HTV-a

SDP na HTV-u više nego Kosor, Mesić i HDZ zajedno

plakati
Goran Stanzl/Pixsell
22.11.2009.
u 19:23

Iz istraživanja agencije GfK proizlazi da je Bandić samo u Dnevniku HTV-a dobio 1,6 milijuna kuna vrijedno vrijeme; Bandić je govorio 
ili se spominjao u 87 minuta programa 
u samo 15 dana

Od 1. do 8. studenog, pred sami službeni početak predsjedničke kampanje, Milan Bandić i SDP su na Hrvatskoj televiziji dobili znatno više vremena u Dnevniku i Otvorenom od svih ostalih predsjedničkih kandidata i političkih stranaka, stoji u istraživanju koje je za HRT napravila agencija GfK.

Vladi triput manje
Početkom studenog Bandić je tako zauzeo punih 30 posto prostora namijenjenog, tada još neslužbenim, predsjedničkim kandidatima i informativnim emisijama. Manje od polovice tog vremena dobili su Vesna Pusić i Nadan Vidošević (po 14,3 posto), a Andrija Hebrang i Ivo Josipović dobili su po 8,9 posto. Bandićeva apsolutna dominacija u Dnevniku i Otvorenom događala se u vrijeme njegovih najžešćih sukoba sa SDP-om, neposredno pred i nakon objave kandidature za predsjednika Republike i izbacivanje iz stranke.

No, i SDP je, za razliku od svog kandidata Ive Josipovića, time dobio lavovski, iako možda neželjeni, dio informativnog kolača, na njih je potrošeno čak 39 posto vremena. Za usporedbu, u tom su tjednu cjelokupna Vlada (13 posto), predsjednik Stjepan Mesić (11 posto) i HDZ (5 posto) zajedno imali manju zastupljenost u vijestima od SDP-a.

Takav nerazmjer u tretmanu kandidata ponešto je ispravljen u tjednu od 8. do 15. listopada pa je prosječna zastupljenost predsjedničkih kandidata na HTV-u u prvoj polovici mjeseca, dakle prije početka službene kampanje, ipak nešto balansiranija. No, Bandić je ipak ostao na vrhu po zastupljenosti. Iako je samo dvaput osobno gostovao na televiziji, ipak je bio prisutan u čak 87 minuta informativnog programa!

Dok se u tih 15 dana Bandić pojavljivao u više od 17 minuta Dnevnika, potpuno su ignorirani Boris Mikšić i Josip Jurjević, koji su dobili po četiri, odnosno pet sekundi! Bandiću se najviše približio Andrija Hebrang s nešto više od 12 minuta u Dnevniku, dok je, primjerice, Ivo Josipović, vodeći kandidat u svim anketama, dobio malo više od 10 minuta.

Zaokupljeni likom
Da bi si osigurao toliku prisutnost u udarnom terminu Dnevnika Bandić bi, pokazuju podaci iz istraživanja, morao platiti 1,6 milijuna kuna kada bi uopće mogao zakupiti toliko vremena u najgledanijem dijelu programa. Više od milijun kuna vrijedno vrijeme dobili su i Nadan Vidošević te Ivo Josipović.

Bandić je danas reagirao na rezultate ovog istraživanja ustvrdivši da su podaci nevjerodostojni te da su očito u njih uključeni i prilozi u kojima su protukandidati bili “više zaokupljeni likom i djelom Milana Bandića, a manje svojim vlastitim programom”.

Ključne riječi

Komentara 136

LO
Longday
22:11 22.11.2009.

ma šta će oni postići sa tolikim reklamama i promidjbom kad imaju strašno loš program i vodju koji je totalni outsajder!!!

HE
hellbani
11:41 23.11.2009.

gade mi se i hdz i sdp... a budale hrvatske uporno glasaju za te lopove.. i imamo ovakvu drzavu u banani

MA
maticzel
19:36 22.11.2009.

\"Nezavisna TV\" na crveni nacin.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije