Unatoč najavama gradske vlasti o krizi proračuna, pod čijom se izlikom otpremnine bivšim radnicima Auto prometa moraju naplaćivati ovrhom, a ukida se stipendiranje novih studenata, Grad Sisak naručuje izradu komunikacijske strategije "Koordinacija komunikacijskih aktivnosti unutar gradskih struktura" za 65.000 kuna (plus PDV). Riječ je o bagatelnoj nabavi, pri čemu za iznose manje od 70.000 kuna nije potrebno raspisati javni natječaj. Na pitanje o čemu je zapravo riječ i kome je posao povjeren, iz Gradske vijećnice stiže štur odgovor, oprečan samom nazivu nabave.
Platili i anketiranje
– Komunikacijska strategija izrađuje se u cilju još kvalitetnijeg približavanja rada gradske uprave građanima – kaže Tomislav Dovranić, pročelnik Upravnog odjela za informiranje građana, odnose s javnošću i prava nacionalnih manjina, u kojem je većina od 25 zaposlenih zadužena upravo za komuniciranje, bilo iznutra ili prema van. Tek naknadno doznajemo kako je posao povjeren zagrebačkoj tvrtki Millenium promocija, poznatoj agenciji za odnose s javnošću docenta Bože Skoke. Zanimljivo je kako se komunikacijska strategija naručuje baš uoči lokalnih izbora i unatoč nedostatku novca, pogotovo ako u obzir uzmemo i naputak Vlade koja je ljetos zabranila plaćanje PR poslova javnim novcem, kakav je i onaj sisačkih poreznih obveznika.
Usporedno s tim, druga agencija Ipsos puls, koja blisko surađuje s Milleniumom, provodila je nedavno među Siščanima i dvije telefonske ankete, jednu o radu gradske uprave s naglaskom na mišljenjima o gradonačelniku Dinku Pintariću te predsjedniku Gradskog vijeća Veljku Novaku, dok je druga usredotočena na političke kandidate. Naravno, i poslove anketiranja je trebalo financirati, pri čemu se cijena takve ankete kreće oko 50.000 kuna. Tako je Sisak jedan od rijetkih gradova bez novca za studentske stipendije, ali koji ima plan komuniciranja.
Dobro je dobro, rade samo ono za sto ste ih i izabrali , da vas pljackaju. Da ste mislili svojom glavom, mogli ste izabrat i nekog tko ´ce posteno da radi, ali takve ste protjerali pa sad uzivajte i ne zaboravite sto vam je bio najomiljeniji slogan, bolje los Hrvat nego dobar Srbin.