Još dvije nagodbe sklopljene se u aferi u kojoj je USKOK 12 osoba, predvođenih Ivanom Injom Bašićem teretio da su bili dio zločinačke grupe u sklopu koje se trgovalo luksuznim automobilima i tako varalo na PDV-u., čime je proračun oštećen za oko tri milijuna kuna. Nakon što se ranije nagodilo osmero optuženika, uključujući i Senku Sesar, bivšu Bašićevu suprugu, na taj su se potez sada odlučila još dvojica. Riječ je o Bernardinu Budinu i Mirku Jonjiću. Budin je osuđen na 10 mjeseci zatvora koji su mu zamijenjeni radom za opće dobro, a mora platiti i 300.000 kuna sporedne novčane kazne. Jonjić je uvjetno osuđen. Prema sadašnjem stanju stvari, nagodili su se sve optuženici izuzev Bašića, Ivana Gavrana i Stjepka Čovića. Hoće li se i oni na koncu nagoditi s USKOK-om tek će se vidjeti. Optuženici koji su se nagodili s tužiteljstvom uglavnom su osuđeni na uvjetne i sporedne novčane kazne te rad za opće dobro.
Tijekom istrage svi su optuženici priznali krivnju, a optužnica ima više od 1000 stranica. Bašić je svojevremeno za izlazak iz Remetinca, odnosno obranu sa slobode platio višemilijunsku jamčevinu. On je brat Milenka Bašića, poduzetnika koji također ima problem s USKOK-om jer je jedan od optuženika u kraku afere Vjetroelektrane, gdje mu je suoptuženica Josipa Rimac, bivša HDZ-ova "kninska kraljica". Optužnica protiv njih je nedavno podignuta i još nije pravomoćna.
Što se pak tiče onoga za što se tereti Ivan Inja Bašić, koji je poznat kao i "kralj limuzina", optužen je da je ostale organizirao u zločinačku grupu u sklopu koje su se bavili trgovinom luksuznih automobila koje se uvozili iz inozemstva, mahom iz Njemačke. Terete se da su i varali na PDV-u - te tako državu oštetili za oko tri milijuna kuna. Kada su koncem 2019. uhićeni, policija je pretragama kod Bašića i ostalih našla i oko 1, 8 milijuna kuna, a kako je bila riječ o međunarodnoj akciji, uhićenih je tada bilo i u Njemačkoj i Češkoj. Luksuzni automobili koje je Bašić uvozio, prodavani su i mnogim poznatim osobama, od sportaša do estradnjaka. Prema optužnici, luksuzna automobile iz Njemačke i Hrvatsku su dopremali od siječnja 2018. do lipnja 2019., pri čemu su izbjegavali plaćanje poreza i carine.
VIDEO Tomašević s radnicima Čistoće skupljao otpad: Automobili mu trubili, a građani ga ispitivali