POSLJEDICE PRODAJE BRODOGRADILIŠTA

Škverani će izaći na zabranjeni Markov trg

15.12.2008.
u 20:50

Škverani će poslije Nove godine masovno potegnuti u Zagreb i pod prozorima Banskih dvora prosvjedovati ne uđe li u tekst natječaja za privatizaciju brodogradilišta i obveza nastavka brodograđevne djelatnosti za nove vlasnike!

Privatizacija škver digla na noge i prijete štrajkom


Pritisci EU: Traže manje kapacitete u brodogradnji, i protive se prodaji dionica radnicima

Umjesto škvera novi grad u Trogira

Šibenski poduzetnik preuzima škverove?

Radnici brodogradilišta: Polančec vara, tijelima ćemo braniti škver

Bajiću pod hitno
A nastavak bavljenja brodogradnjom nije utanačen u petak u Bruxellesu, gdje je potpredsjednik Vlade Damir Polančc s Europskom komisijom dogovorio model privatizacije hrvatskih brodogradilišta.

– Jasno smo kazali da nam je model privatizacije neprihvatljiv u dijelu nastavka djelatnosti. Spremni smo taj stav braniti štrajkom i prosvjedom na Markovu trgu, i neće nas spriječiti što je na njemu prosvjedovanje zabranjeno – odlučan je Ozren Matijašević, predsjednik Hrvatske udruge sindikata, nakon što se danas, skupa s Ivom Marjanovićem, predsjednikom Sindikata metalaca Hrvatske, sastao s Polančecom. Sindikati su nepodijeljeno nezadovoljni.

Matijašević je iznio kako su zahtjevi EK-a protuzakoniti kad je riječ o čak tri hrvatska zakona: o pomorskom dobru, lokalnoj samoupravi i privatizaciji.

– Mladenu Bajiću uputio sam zahtjeve za hitnu ocjenu zakonitosti EK-a. Resorno je ministarstvo, naime, izdalo brodogradilištima koncesije o obavljanju djelatnosti, a lokacije brodogradilišta obuhvaćene su generalnim urbanističkim planovima, koji su pak u nadležnosti lokalne uprave. Nadalje, maksimalno očuvanje produktivnih radnih mjesta glavni je kriterij prilikom odabira najbolje ponude.

Naš model
Ističući dobre strane hrvatskog modela, potpredsjednik Damir Polančec je rekao: – Izborili smo se da vlastiti doprinos tvrtke i strateškog partnera u ukupnim troškovima restrukturiranja mora biti minimalno 40 posto, a prihvaćen je i naš model rješavanja pitanja pomorskog dobra i metodologija izračuna naknade na koju brodogradilište ima pravo.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije