Splitski škverani službeno su predali Novogradnju 465 švedskom naručitelju, tvrtki Concordia Maritime AB. Riječ je o tankeru namijenjenom za plovidbu i prijevoz nafte i naftnih proizvoda, a nosi ime "Stena Premium".
U ime naručitelja primopredajnu dokumentaciju potpisala je Angelique Burgess, direktorica tvrtke Concordia Maritime Bermuda, a u ime Brodosplita Neven Jug, direktor sektora projektiranja i prodaje. Inače, švedska tvrtka Concordia Maritime višegodišnji je partner Brodosplita čiji su radnici za nju izgradili ukupno dvanaest sofisticiranih brodova.
Tri tankera od njih deset iz programa P-MAX, koliko ih je splitski škver od 2005. godine predao toj kompaniji, dobila su ugledno međunarodno priznanje za najznačajnije brodove godine. To su "Stena Paris", "Stena Performance" i "Stena Progress". Novogradnja 465 posljednji je iz programa P-MAX od četiri broda koje je splitsko brodogradilište ugovorilo za švedskog naručitelja u ovoj seriji.
Tanker "Stena Premium" dugačak je gotovo 183 metra, širok 40 m, visok 17,90 m, nosivosti 65.055 tona. Pokretat će ga dva motora izgrađena u Brodosplitovoj tvornici dizelskih motora koja će mu omogućavati brzinu od 15,1 čvor.
Najinteresantnije ne stoji a to je brod stoji toliko i toliko milijuna EURA. Od toga kada se odbiju izdaci i sve ostaje čista Neto zarada ? Dali je uskok to provjerio dali se radilo namješteno pošteno i dali nije štetnii ugovor podpisan !!???? Jeli istina još i to da se posluje poljoprivredno mi njima brod oni nama 3 stra mala istrošena i nešto malo EURA za platiti radnike i državi poreze ?????