3,2,1 Izbori

Spašavanje rejtinga: Tko je čovjek koji će voditi kampanju SDP-a?

Zagreb: Marina Vuj?i?, Damir Urban i Rade Šerbedžija gostovali na osmoj G to?ki/Grad u Gavelli
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
1/8
21.09.2023.
u 09:57

Rejting bi Grbinu, ali i stranci trebao dignuti Ivan Jozić. Inače diplomirani ekonomist, stručnjak za digitalne transformacije trebao bi biti glavni koordinator kampanje...

Datum parlamentarnih izbora još se ne zna, no stranke su već debelo zaronile u kampanju. Stranka Možemo! i službeno je predstavila kandidatkinju za premijerku. Sandra Benčić tako će izravno konkurirati Peđi Grbinu koji od svojih premijerskih ambicija, unatoč navodnom nezadovoljstvu dijela stranke, ne odustaje. Zamjera mu se loš rejting u javnosti.

Rejting bi Grbinu, ali i stranci trebao dignuti Ivan Jozić. Inače diplomirani ekonomist, stručnjak za digitalne transformacije bit će glavni koordinator kampanje, zadužen za SDP-ovu komunikacijsku strategiju, doznaje Večernji list. 

Jozić je dosad bio voditelj digitalnog razvoja Večernjeg lista, voditelj digitalnog razvoja Poslovnog dnevnika, neko je vrijeme radio u Real Grupi, bio direktor Ureda za marketing HPB-a, radio je za Pevex kao direktor Sektora internetske prodaje i digitalne strategije. Ovo mu je prvi službeni angažman u nekoj političkoj stranci.  

Kako doznajemo, SDP-ov izborni program već je razrađen, sad je red da se dobro prezentira javnosti. Glavni naglasci kampanje bit će borba za veću socijalnu pravednost. U SDP-u u kampanju žele ući jako, svjesni da su oni temelj lijeve koalicije koja, kažu, jedina može srušiti HDZ sa vlasti. 

Ivan Jozić, inače je rođen u Zenici, a živi i radi u Zagrebu. Ubraja se i među mlade hrvatske pisce, autor je zbirke priča "Muška svinja i dvadeset očajno ljubavnih", a prije godinu dana s  Vidom Meić objavio je knjigu "Šaptanje bankomatima i druge nježnosti". Kako stoji na stranicama Frakture, finalist je i pobjednik nekoliko književnih natječaja u Hrvatskoj i regiji. Priče su mu uvrštavane u više domaćih i regionalnih antologija i publikacija. 

VEZANI ČLANCI:

SDP se nedavno našao na udaru kritika zbog poruke "bolje štrik oko vrata nego se mučiti" kojom su htjeli, kako kažu, upozoriti na loš status umirovljenika u Hrvatskoj. Skandaloznu poruku na nož je dočekala javnost, kritizirali su je marketing i PR stručnjaci, a platforma Umirovljenici zajedno nazvala ju je novom dimenzijom privlačenja birača.  

VIDEO Bili smo u prvoj pametnoj trgovini u Hrvatskoj

Komentara 14

Avatar Jopa
Jopa
10:48 21.09.2023.

Prije 20-30ak godina sam čak i mogao reći da sam naginjao socijaldemokraciji, no ovo u što se u međuvremenu pretvorila bjelosvjetska ljevica je daleko više nego radikalizam u ideološkom, svjetonazorskom, socijalno ekonomskom, imigracijskom i svakom drugom smislu. Znači promjena je došla do izobličenja, njihove politike i derivati njihovih politika doslovno guraju svijet u kaos.

V0
Vlaskoulicanec4.0
11:13 21.09.2023.

Sjajan potez SPD-a. To će im podići broj glasova za najmanje 0,00045%. ,😂😂😂😂😂

DU
Deleted user
10:41 21.09.2023.

ne znam sto je gore sdp ili nemozemo...a glasovi se jedni drugima samo prilijevaju ...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije