Obustavljeni su radovi na remontu pruge Vinkovci-Tovarnik, čija je
rekonstrukcija počela prije dva mjeseca, jer su uočeni nedostaci u
podlozi. Izvođač radova talijanska tvrtka Salcef SpA uz podizvođača
Vibrobeton stoga je morao podići pet kilometara već postavljenih
tračnica.
Loš šljunak iz Srbije
– Nema govora o zaustavljanju radova. Radi se punom parom. Istina je da
je nadzorni inženjer uočio nedostatke i mi ih sada ispravljamo, no nije
točno da se radi o pet, već o manje od tri kilometra tračnica koje
nismo morali skidati. Tračnice nisu bile postavljenje, već su
pripremljene za postavljanje. Sada uklanjamo zamijećene nedostatke na
podlozi – objašnjava Dragani Vinski, glavni inženjer gradilišta. Dodaje
kako rokovi neće biti probijeni.
– Nedostatak je takav da, primjerice, od deset elemenata devet su
dobri, a samo na jednom su uočene manjkavosti – kaže Vinski.
Djelatnik HŽ-a, kojega smo zatekli nedaleko gradilišta, koji je zamolio
da mu ne objavimo ime (podaci u redakciji) jer bi mogao imati problema
s pretpostavljenima, kaže da su radovi zastali prije mjesec dana jer u
podlogu nije bio ugrađen kvalitetan šljunak.
– Čuo sam da se šljunak dovozi iz Rače iz Srbije i da ima puno pijeska,
a nedovoljno kamena i zbog toga je podloga bila slaba. Tračnice su bile
postavljene na cijeloj dionici od Đeletovaca do Srijemskih Laza i
morali su ih podići, a sada ih nakon promjene podloge ponovno
postavljaju – kaže željezničar, dodajući kao mu se čini da je
nedostatak bio ozbiljan jer su morali izmijeniti kompletnu podlogu.
Rok će poštivati
Projekt remonta pruge Vinkovci-Tovarnik i državna granica, vrijedan 60
milijuna eura, financira se dijelom kroz program ISPA EU i državnoga
proračuna. Završetak je planiran za 14. kolovoz 2010, nakon što se
počelo raditi 24. rujna ove godine.
– Kvalitetu radova i dogovoreni rok ćemo poštivati – kaže Vinski,
dodajući da se trenutačno radi na dionici Jankovci-Đeletovci.
Dionica koja je na 10. paneuropskom koridoru duga je 33,5 kilometara i
ima dva kolosijeka, a kada obnova bude završena, umjesto današnjih 40,
vlakovi će voziti brzinom od 160 kilometara na sat.
Stali radovi na rekonstrukciji dionice Vinkovci-Tovarnik
![](/media/img/35/bb/8a1b8905298c435bd75e.jpeg)