PRUGA Podigli tračnice zbog loše izvedbe

Stali radovi na rekonstrukciji dionice Vinkovci-Tovarnik

21.11.2008.
u 18:22

Obustavljeni su radovi na remontu pruge Vinkovci-Tovarnik, čija je rekonstrukcija počela prije dva mjeseca, jer su uočeni nedostaci u podlozi. Izvođač radova talijanska tvrtka Salcef SpA uz podizvođača Vibrobeton stoga je morao podići pet kilometara već postavljenih tračnica.

Loš šljunak iz Srbije
– Nema govora o zaustavljanju radova. Radi se punom parom. Istina je da je nadzorni inženjer uočio nedostatke i mi ih sada ispravljamo, no nije točno da se radi o pet, već o manje od tri kilometra tračnica koje nismo morali skidati. Tračnice nisu bile postavljenje, već su pripremljene za postavljanje. Sada uklanjamo zamijećene nedostatke na podlozi – objašnjava Dragani Vinski, glavni inženjer gradilišta. Dodaje kako rokovi neće biti probijeni.

– Nedostatak je takav da, primjerice, od deset elemenata devet su dobri, a samo na jednom su uočene manjkavosti – kaže Vinski.

Djelatnik HŽ-a, kojega smo zatekli nedaleko gradilišta, koji je zamolio da mu ne objavimo ime (podaci u redakciji) jer bi mogao imati problema s pretpostavljenima, kaže da su radovi zastali prije mjesec dana jer u podlogu nije bio ugrađen kvalitetan šljunak.

– Čuo sam da se šljunak dovozi iz Rače iz Srbije i da ima puno pijeska, a nedovoljno kamena i zbog toga je podloga bila slaba. Tračnice su bile postavljene na cijeloj dionici od Đeletovaca do Srijemskih Laza i morali su ih podići, a sada ih nakon promjene podloge ponovno postavljaju – kaže željezničar, dodajući kao mu se čini da je nedostatak bio ozbiljan jer su morali izmijeniti kompletnu podlogu.

Rok će poštivati
Projekt remonta pruge Vinkovci-Tovarnik i državna granica, vrijedan 60 milijuna eura, financira se dijelom kroz program ISPA EU i državnoga proračuna. Završetak je planiran za 14. kolovoz 2010, nakon što se počelo raditi 24. rujna ove godine.

– Kvalitetu radova i dogovoreni rok ćemo poštivati – kaže Vinski, dodajući da se trenutačno radi na dionici Jankovci-Đeletovci.

Dionica koja je na 10. paneuropskom koridoru duga je 33,5 kilometara i ima dva kolosijeka, a kada obnova bude završena, umjesto današnjih 40, vlakovi će voziti brzinom od 160 kilometara na sat.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije