OPERACIJA NESKLAD

Stanić: Glavni krivci za aferu HAC nisu uhićeni

stanić hac
Igor Kralj / Pixsell
27.11.2009.
u 21:55

Osoba koja ima tu moć da postavi i upravu i nadzorni odbor ne može reći da nije odgovorna, kaže sindikalist.

– Očekujem poštenu istragu jer bi bilo tužno da na ljude koji snose 10 posto odgovornosti padne sva krivica. Treba doći do osoba koje su zapovjedile da se daju poslovi, a ne zaustavljati se na onima čiji je rukopis na potpisu ugovora – riječi su Mijata Stanića, inženjera prometa i prvog sindikalca HAC-a, koji u toj tvrtki radi od 1988. godine. 
Stanić kaže da je od njega krenula prijava DORH-u da istraži poslove oko bojenja tunela, zapošljavanja i zloupotrebe položaja, i to kao odgovor na zahtjev Vlade da se smanje plaće u HAC-u.

– Ministar Kalmeta ne može pobjeći od zapovjedne odgovornosti, nije ovo incident pa da kaže “slučajno se dogodilo, nisam znao”. Osoba koja ima tu moć da postavi i upravu i nadzorni odbor ne može reći da nije odgovorna – priča Stanić. Sindikalac kaže da je ministar Kalmeta odgovoran za 350 milijuna kuna odštete koje će HAC vjerojatno morati platiti tvrtkama izvođačima s kojima je već potpisao ugovore o gradnji za koje nisu osigurana sredstva i od kojih se mora odustati.

– Uvjeren sam da će istraga zaviriti i u škverove jer će i slučaj HAC-a pokazati zašto je država pumpala toliki novac u brodogradnju koja je stalno propadala, dok su se tvrtke kooperanti bogatile i postale najjače u državi – govori Stanić.

U kuloarima se priča da je svake godine iz HAC-a u privatne džepove otišlo najmanje jedna do 1,5 milijarda kuna, no Stanić veli da ne može govoriti o brojkama.

– Niti je točno da se nekad kilometar autoceste gradio za 4 milijuna eura, niti je točno da se sada gradi za 17 milijuna eura. Tu računicu treba matematički dokazati, a ja to ne mogu. Nadajmo se da će istraga pokazati realno stanje – zaključuje Stanić.

HAC i ministar Kalmeta sada ipak imaju prečih briga od mogućih tužbi poslovnih partnera zbog otkazivanja ugovora i nastale štete koja se procjenjuje na 350 milijuna kuna.

– Ako bi tvrtke podigle tužbe zbog izgubljene dobiti, morali bismo reći koliko su ranije zarađivale. Kako je riječ o tvrtkama koje nisu prikazivale velike iznose dobiti, ni eventualne odštete ne bi bile velike – kažu u HAC-u.

Komentara 44

PI
Pippo9
10:55 28.11.2009.

Ako bi tvrtke podigle tužbe zbog izgubljene dobiti, morali bismo reći koliko su ranije zarađivale. Kako je riječ o tvrtkama koje nisu prikazivale velike iznose dobiti, ni eventualne odštete ne bi bile velike

AL
almador
22:46 27.11.2009.

Samo rasprave bez rezultata, zar nitko nije cuo za gradjanski neposluh, nemojmo placati za voznju po auto cesti, nemojmo placati za sve ono sto nam stavljaju na grbacu a time pokrivaju svoju nesposobnost. . Ja vec par puta nisam platio auto cestu kad je tunel ili maslenicki most bio zatvoren, ..zasto da platim kad me nisu obavijestili na ulazu u Zagrebu da je zatvorena cesta..doveli su me u zabludu jer bi inace isao po staroj cesti a ne od Gračace se morao opet spustati preko Obrovca..i nikada nisu trazili tu lovu jer znaju da sam u pravu. ne placajmo dok se glavni krivac ne nadje i ne kazni i oduzme se neopravdana ( ukradena NAŠA) lova

DA
daracvukovarac
23:53 27.11.2009.

u tunelu usred mraka sjaji cesta s četri traka

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije