PROMO

Svjetski tjedan novca istaknuo nužnost financijskog opismenjavanja mladih u Hrvatskoj

GRAWE Hrvatska
Foto: GRAWE
PR
Autor
PR članak
19.03.2014.
u 11:00

S ciljem jačanja financijske pismenosti u Republici Hrvatskoj osiguravajuće društvo GRAWE Hrvatska d.d. priključilo se manifestaciji Svjetski tjedan novca i u periodu od 10. do 17. ožujka održao prezentacije srednjoškolcima o osnovnim financijskim pojmovima u osiguranju u čak 18 ureda diljem Hrvatske. Na taj način više od 200 učenika srednjih škola imalo je priliku čuti čemu zapravo služi osiguranje, koje su njegove prednosti i zašto je važno odgovorno planirati svoja financijska ulaganja.

Manifestacija se održala pod pokroviteljstvom Ministarstva financija u suradnji s Ministarstvom obrazovanja, znanosti i sporta i Ministarstvom gospodarstva, a također su uključeni i predstavnici Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga, Hrvatske narodne banke, Hrvatske udruge banaka, Hrvatske udruge poslodavaca te Hrvatskog ureda za osiguranje.

Osiguravatelji već godinama provode aktivnosti kojima se nastoji skrenuti pozornost na važnost financijskog opismenjavanja u Hrvatskoj. Svjesni slabe financijske pismenosti mladih koja dovodi do loših financijskih odluka i ulaganja, mi u GRAWE-u smo prošle godine krenuli s projektom izrade kratkih edukativnih animiranih filmića o osiguranju – njegovim vrstama i prednostima te objašnjenjima kako funkcionira osiguranje. Filmiće smo objavili na našim društvenim mrežama i trudimo se da oni dođu do što većeg broja ljudi“, rekla je Sanja Gržetić, voditeljica Odjela za korporativne komunikacije i marketing GRAWE Hrvatska d.d.

Hrvatski ured za osiguranje i njegovi članovi svojim su se sudjelovanjem u manifestaciji Svjetski tjedan novca obratili mladima i pomogli im da postanu odgovorni i vješti financijski obrazovani građani, sposobni sami planirati svoje financije te prepoznati osiguranje kao vrijednu podršku u ostvarenju i očuvanju svojih životnih ciljeva.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?