problemi s t-comom

Tko je tu lud? Naručeni MAX 3L ne stiže, ali račune im šalju

televzior (1)
Hrvoje Jelavic/PIXSELL
11.02.2013.
u 09:12

Iako je ugovor s T-Comom potpisan još 15. prosinca, ni gotovo dva mjeseca poslije njegovoj supruzi nije aktiviran dio ugovorenog MAXtv paketa, iako joj je rečeno da će se aktivirati u roku od pet dana, tvrdi M. Kulteša.

Sredinom prosinca lanjske godine supruga je s T-Comom produžila ugovor za MAXtv kojim je za određenu cijenu trebala dobiti prošireni paket MAX 3L te tablet po cijeni od 200 kuna s obzirom na to da je ugovor potpisan na 24 mjeseca. No, prošla su već gotovo dva mjeseca, a od T-Coma ni “slike ni tona”, požalio nam se Zagrepčanin Marko Kulteša, koji protiv Hrvatskog Telekoma ovih dana planira podnijeti i kaznenu prijavu zbog prijevare te tužbu zbog povrede ugovora prema odredbama Zakona o obveznim odnosima.

Od nagrade ni “n”

Iako je ugovor s T-Comom potpisan još 15. prosinca, ni gotovo dva mjeseca poslije njegovoj supruzi nije aktiviran dio ugovorenog MAXtv paketa, iako joj je rečeno da će se aktivirati u roku od pet dana. Tablet će pak, naknadno im je rečeno, stići tek u veljači (još nije!), što je idiotarija, tvrdi M. Kulteša. Tim više što je supruga za “nagradu” za potpisani ugovor dobila i besplatna tri mjeseca usluge MAXtv to go, koju nemaju gdje gledati nego na neisporučenom tabletu.

– Baš prikladno! Dok ga dobijemo, besplatna će usluga isteći, a na pritužbe o proširenom paketu iz T-Coma šalju nam odgovor automatske podrške za korisnike da će nam odgovoriti u roku od 30 dana – kaže M. Kutleša.

Nije jedini?

Na telefonu službe za korisnike koji uporno zove opetovano potvrđuju da njihov paket nije aktiviran. No računi za uslugu koju nemaju uredno stižu već drugi mjesec. Kulteša je uvjeren da on nije izolirani slučaj.

– U razgovoru s drugim korisnicima MAXtv-a došao sam do saznanja da T-Com sustavno vara korisnike na način da im naplaćuje uslugu s debelim zakašnjenjem ili je uopće ne isporuči. Time, prema Zakonu o obveznim odnosima, krše ugovor jer ne poštuju rok i krivi su za materijalnu štetu, a s druge strane, što je i puno teže, čine kazneno djelo prijevare – kaže Kulteša, koji se o svemu požalio i udrugama potrošača. Poručuje kako mu je dosta da velike tvrtke varaju male ljude kao ovce. 

>> Izigrani! S Tele2 korisnici u roamingu troše i kad to ne znaju

Ključne riječi

Komentara 49

OB
-obrisani-
14:46 11.02.2013.

Chemica, nakon bruke oko komentiranja poticaja za poljoprivrednike, sada se sramotiš i kovanjem T-coma u zvijezde!? - 11.02.2013. u 13:48h chemica je napisao/la: Nikad nikakvih problema s T-COM-om. Najbolja mreža u zemlji. U slučaju kvara, lik dođe odmah idući dann i popravi. Novi ruter, besplatno! Potpišeš novi ugovor da ni ne moraš izlaziti iz stana. Samo i isključivo T-COM. Nikad više B-NET.

Avatar Nidgge
Nidgge
15:38 11.02.2013.

ne zovite t-com službu za korisnike jer je to borba protiv vjetrenjača,najbolje je poslati mail i stvari se puno bolje i brže riješavaju :)

DU
Deleted user
13:06 11.02.2013.

Sličan problem ovdje!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije