Bijelim bedžem ministar Ćorić promovira informativnu kampanju 'Za ljepšu našu' u kojoj se govori o prednostima razvrstavanja otpada. Kampanja je krenula u utorak 23. siječnja.
'Prvi dio kampanje usmjeren je na najširu javnost se komunicira putem televizije, radija, tiskovnih medija i online portala, a drugi dio kampanje vezan je za direktnu komunikaciju prema djeci vrtićke i osnovnoškolske dobi. Kampanja će se provoditi tijekom 2018. i 2019. godine, a sufinancirana je sredstvima Europske unije iz Operativnog programa 'Konkurentnost i kohezija' (OPKK), za čije je promicanje prioritetnih osi nadležan Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost kao posredničko tijelo razine 2. Uz navedene kampanje, jedan dio komunikacije bit će usmjeren i na promicanje ostalih ciljeva samog Operativnog programa 'Konkurentnost i kohezija', objasnili su za tportal iz Ministarstva energetike i zaštite okoliša.
Više detalja o razvrstavanju otpada Tomislav Ćorić je otkrio u utorak navečer u Slavonskom Brodu gdje je napomenuo kako je obaveza zemalja članica Europske unije je da do 2020. godine 50 posto otpada bude razvrstano već u obiteljskom domaćinstvu.
Pogledajte i kampanju "Razlike nisu prepreke. Za društvo bez diskriminacije":
žalosno je kako hrvatski ministar ne poznaje hrvatski jezik..htio je ispasti faca,a ispao je neznalica....nije pravilno "nisam za baciti" nego "nisam za bacanje"...ne ide glagol nego glagolska imenica...