Ljubav će se provozati Osijekom. Tako se najlakše može opisati najnovija ideja “skuhana” u Remizi GPP-a.
“Emotivni” rukohvati
Odlučni u namjeri da građanima priušte iskazivanje ljubavi na neuobičajen način, ponudili su im za to i neobično mjesto – tramvajske rukohvate! Potraga za autorima najboljih poruka već je počela.
Kampanja nazvana “Inspirirani proljećem” završit će sa zadnjim danom travnja, poručili su osječkom gradskom prijevozu.
– Putem Facebooka prikupljamo poruke koje izražavaju ljubav prema nekome ili nečemu. Pravila su vrlo jednostavna i jasna, poruke moraju biti kratke i u sebi obvezno moraju sadržavati riječ “volim”. Svi koji vrijeđaju ili u sebi nose nešto negativno, bit će diskvalificirani – napominje prvi čovjek GPP-a Igor Medić.
“Natjecateljsko” vrijeme je već počelo otkucavati, a prve poruke s glasovima “lijepiti” se po Facebook zidu osječkog GPP-a. Nanizali su tako Osječani svoje ljubavne “slogane” kao što je “Volim te ko’ švercanje u tramvaju” ili “Volim popit’, pa se u tramvaju vozit”. Ima i onih kojima je ljubav isto što i vozna karta, stoga su poručili: “Volim te kao što kontrola voli butre”.
Neki su se, ipak, odlučili “javno progovoriti i obznaniti”, poput onoga koji je “zalijepio” – “Volim jednu osječku glumicu” dok su drugi iskazali svoje osjećaje prema gradu – “Volim ovaj grad na Dravi jer on svaku ljubav slavi”.
– Ukupno 20 poruka s najviše “like-ova” na Facebooku u svibnju će biti besplatno objavljene na rukohvatima u svim tramvajima javnog gradskog prijevoza. Trenutačno u Remizi imamo 28 tramvaja, ali gradom stalno “kruži” njih 20-ak. Upravo u njih 20-ak stavit ćemo 20 najboljih, odnosno poruka koje su dobile najveći broj glasova posjetitelja naše Facebook stranice. Ovo smo prvi put napravili. Čekamo reakcije, a od svega smo htjeli napraviti zafrkanciju – tumači direktor Medić napominjući, ipak, kako su na taj način htjeli građanima poručiti “ne šarajte nam po vozilima, ovo je prilika da nešto javno kažete”.
Jedinstvena kampanja
Na top ljestvici razloga zbog kojih su “zagrizli” u ovakvu vrstu kampanje nalazi se i – ljubav, ali i novo mjesto za vlastite promocije.
– Ljubav koja se iskazuje ne mora nužno biti upućena nekoj osobi, nego gradu, ali i nekom predmetu, kao i domovini. Tko što voli. Izbor je velik, a mogućnosti puno – zaključuje prvi čovjek osječkog GPP-a.